Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 I min nye jobb får jeg ikke bruke kompetansen min. Mine oppgaver er gjort av folk uten formell utdanning eller av folk som jobber andre steder!!!. Jeg har mer kompetanse en dama som er leder... Hvorfor går jeg ikke gjøre oppgavene som inngår i stillingen min. Hva tror dere? Anonymkode: 18c8d...518
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Det er alt for lite informasjon her til å si noe om det Anonymkode: f65b7...2be
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Hopp av den høye hesten din, alle er like, ingen er bedre enn noen andre, og hvis det var tilfelle er din mening ganske ensidig siden du er personen du sier er best. Anonymkode: 2ee4b...8d5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #4 Skrevet 6. august 2018 Du må kanskje vise at du har noe å fare med først. Utdannelse betyr ikke nødvendig vis at du er flink. Du får spørre sjefen. Anonymkode: e8cc4...0d8
asdasdfasdf Skrevet 6. august 2018 #5 Skrevet 6. august 2018 Har både erfaring og utdanning til å klare jobben min med glans! Lederen er veldig kontrollerende og vil helst at alt skal godkjenne av henne. Men hun har ikke formell kompetanse på mitt område og dette gjør at hun ikke forstår jobben min. Vil hså setter hun oppgavene mine bort til folk som jobber andre steder. Leier de inn?
asdasdfasdf Skrevet 6. august 2018 #6 Skrevet 6. august 2018 Er ikke bedre selvsagt! Ønsker bare å gjøre jobben min.. :((
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #7 Skrevet 6. august 2018 Ok beklager jeg misforsto du fortjener jobben du ønsker! Anonymkode: 2ee4b...8d5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #8 Skrevet 6. august 2018 Har du blitt ansatt i en stilling for å gjøre oppgaver du likevel ikke får gjøre? Hvor lenge har du jobbet der? Hvis du har blitt lovet/ forespeilet en viss type oppgaver uten at du får lov å gjøre dem? I tilfelle hadde jeg bedt om et møte med leder og snakket med henne, men hvis du nylig har begynt, ville jeg ventet noen uker for å se om det hadde gått seg til. Anonymkode: 93d54...49d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #9 Skrevet 6. august 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hopp av den høye hesten din, alle er like, ingen er bedre enn noen andre, og hvis det var tilfelle er din mening ganske ensidig siden du er personen du sier er best. Anonymkode: 2ee4b...8d5 Selvfølgelig er noen bedre/mer kompetente enn andre! Det er innlysende! Hjelpes, man må kunne vise fram sin kompetanse uten å dra fram janteloven her altså! Til Hi: Du må kanskje søke deg til en ny og mer utfordrende jobb. Kanskje du er overkvalifisert? Eller be om en samtale med din leder og spør om nettopp dette. Bedre å ta det opp enn å gå rundt å irritere seg over det. Anonymkode: 63218...7f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå