Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Hjelper det med fysioterapeut eller er det bortkastede penger? Jeg har ikke trent på en stund. Bør jeg prøve med egentrening først? Noen som kan tipse om gode øvelser? Treningsform? Anonymkode: 0442b...fa5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Bruker du vanlig gammeldags datamus? I så fall vil jeg anbefale musmatte som du ha forran deg. Da belaster du ikke på feil måte. Ergonomisk korrekt plassering. Ellers er det trening som skal til. Jeg fikk opplegg på treningsstudio for å trene det som ble belastet. Anonymkode: a23ac...115
Superbruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Stillesittende "kontorarbeid"? hehe ja dreiv med litt kontorarbeid i går jeg også, vondt i armen jeg og, hehe
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #4 Skrevet 6. august 2018 6 minutter siden, Superbruker skrev: Stillesittende "kontorarbeid"? hehe ja dreiv med litt kontorarbeid i går jeg også, vondt i armen jeg og, hehe Jøss......bare...jøss.... Anonymkode: 4fee6...12e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #5 Skrevet 6. august 2018 Viktigste er å variere arbeidsstilling. Har du hev-senk pult? Mousetrapper gjorde min arm verre. Ellers er voltarol gel ypperlig for en kort periode altså. Anonymkode: cd962...fd7
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #6 Skrevet 6. august 2018 Arbeidsstilling er viktig. Ta pauser er viktig. Finn gjerne noen tøyeøvelser som kan hjelpe. Det er flere alternativer for datamus som kan fungere. Jeg brukte joystick mus i en periode jeg hadde smerter. Det hjalp veldig. Ellers kan det også hjelpe å lære seg å bruke datamusa med den andre armen. Det er ikke veldig vanskelig, men føles fryktelig klumsete i begynnelsen! Anonymkode: 57c0f...6b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå