Gå til innhold

Er det innafor å la bror 18 og søster 11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligge på samme rom på ferie? 

Anonymkode: 54754...771

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så sært. 

Anonymkode: bbc67...106

Skrevet

Nei

Anonymkode: 05881...4b1

Skrevet

Ja de er da søsken.

Anonymkode: d188f...528

Skrevet

Hvorfor? 

Har to rom og vi er fire personer. 

Er etage seng. 

Skrevet

Ja, selvfølgelig. De er søsken.

Skrevet

Selvfølgelig.... jeg kan ikke skjønne at noen sier nei til dette????????????? Det er snakk om noen dager, ferie. 

Dersom dette ikke skulle være mulig må det være noe rart innad i familien, ikke en trygg og nær familie. Hvis min 18 åring (nå 20) ikke kunne dele rom med sin søster, fikk han holdt seg hjemme. 

Skrevet

Herregud, hvorfor skulle ikke det være innafor??

Jeg kan dele rom med bror på 40 år..

Anonymkode: 9754e...cd7

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, så sært. 

Anonymkode: bbc67...106

Hvis du mener det er sært, så har du enten ikke søsken, eller du har et sært forhold til de.

Skrevet

Takker for de som skriver ja. 

De er søsken og er vel ikke galt at de sover på samme rom. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takker for de som skriver ja. 

De er søsken og er vel ikke galt at de sover på samme rom. 

Nei det er det absolutt ikke. Jeg flyttet hjem igjen da jeg var 24, har en bror som er 10 år yngre, så han var 14. Bodde på hans rom i 3 mnd, til leiligheten min var ferdig. Tenkte da at han synes det var kjipt, men nå voksenalder sier han at det var sååå koselig ;)

Skrevet

Er det noen som tror at det skal skje noe på det rommet ? Eller hva er greia til at folk sier nei? 

Anonymkode: a4c05...764

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som tror at det skal skje noe på det rommet ? Eller hva er greia til at folk sier nei? 

Lurer jeg på også...

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en ekkel følelse av at de som sier nei ville sagt ja om det var snakk om 18 år gammel søster og 11 år gammel bror. Alle gutter over 13 er visst potensielle overgripere i hodene til noen.

Anonymkode: 37a3f...c9d

Skrevet

Hva er galt med det til dere som sier nei? 

Anonymkode: 9d258...598

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva er galt med det til dere som sier nei? 

Anonymkode: 9d258...598

Jeg sa nei, fordi det var min første tanke. Men jeg innser når jeg leser tråden at mitt svar er farget av det jeg opplevde som barn

Anonymkode: 05881...4b1

Skrevet

Hæ? det er da ikke noe rart i det hele tatt, bare koselig.

Anonymkode: d17c6...79e

Skrevet

Jeg har gutt på 17 og jente på 11, ser overhodet ingen problemer med at de sover på samme rom under en ferie altså... 

Anonymkode: 1f6b7...85b

Skrevet

Er vel ikke noe rart i det, helt vanlig vil jeg si. Har delt soverom med min svogerr også i voksen alder, ser ikke noe rart ved det. Vi hadde med ungene på tur og med ett soverom sov vi alle der, ser ikke problemet der heller. Delt soverom med min søster i alle år når vi har vært på ferie eller hytta, selv når hun fikk kjærester delte vi rom. Da byttet vi seng siden jeg hadde bredere seng enn henne. Hun sa til sin kjæreste at enten måtte han dele soverom med meg eller så måtet han være hjemme. 

Anonymkode: 66828...b6d

Skrevet

Min irrasjonelle frykt fra da jeg var liten og min eldre bror gjorde ting som ikke var greit ville jeg sagt nei. Men min rasjonelle tanke er hvorfor ikke? Selvfølgelig er det greit! 😊

Anonymkode: a5d01...59b

Skrevet

Hva slags problemstilling er dette? 

Bror og søster kan alltid deler rom. 

Skrevet

Selvsagt greit!

Min bror og jeg har reist en masse sammen etter at vi ble voksne. Selvsagt ingen problem at vi deler hotelrom. Det hadde jo blitt så mye dyrere hvis vi skulle betale hvert vårt.

Skrevet

Jeg ser ikke noe problem med det. Men hos oss hadde 18 åringen heller valgt sofaen eller telt fremfor å dele rom med lillesøster 😂

Anonymkode: bdde1...e3f

Skrevet

Helt innafor!!

Anonymkode: 29f50...479

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er vel ikke noe rart i det, helt vanlig vil jeg si. Har delt soverom med min svogerr også i voksen alder, ser ikke noe rart ved det. Vi hadde med ungene på tur og med ett soverom sov vi alle der, ser ikke problemet der heller. Delt soverom med min søster i alle år når vi har vært på ferie eller hytta, selv når hun fikk kjærester delte vi rom. Da byttet vi seng siden jeg hadde bredere seng enn henne. Hun sa til sin kjæreste at enten måtte han dele soverom med meg eller så måtet han være hjemme. 

Anonymkode: 66828...b6d

Du delte soverom med din søster OG hennes kjæreste? Det var litt spesielt.....

Anonymkode: 29f50...479

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...