Gå til innhold

Er det forelskelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært singel en stund og taff for noen uker siden en mann. 

Han har vært svært intressert, jeg litt mer av visende iom jeg ikke skal ha noen mann i mitt liv. 

Men, vi var på daye i forrige uke og han sjarmerte meg kraftig. Vi har hatt sex to ganger, og det var flott. 

Da vi ikke er sammen, så savner jeg han. Vi er veldig like i sinn og humor. Ler mye da vi er sammen. 

Men, jeg har ikke den der skikkelige forelskelsen med sommerfugler i magen og hjertet slår ikke kolbøtte da jeg ser han. 

S

Anonymkode: 9adea...d2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hvertfall bli det..

Anonymkode: 6dd62...0be

Skrevet

Det tror jeg du kjenner best selv. Lykke til;-)

Skrevet

litt tidlig å ha sex`???

Anonymkode: 600e3...a2d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

litt tidlig å ha sex`???

Anonymkode: 600e3...a2d

Nei, ikke da alt klaffer slik det har gjort for oss. Vi er godt voksne og det føltes helt naturlig. 

Skrevet
2 timer siden, Hei!;-) skrev:

Det tror jeg du kjenner best selv. Lykke til;-)

Takk! Ja, noe er det hvertfall. Han er fantastisk, savner han med en gang jeg går og gleder meg til å treffe han igjen. 

Skrevet

Rart å ville ligge med en du ikke føler noe spesielt for. Jeg tror nok forelskelse kan komme senere, men Det på nok være *noe* der på forhånd. 

Anonymkode: d3dd0...6bc

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Rart å ville ligge med en du ikke føler noe spesielt for. Jeg tror nok forelskelse kan komme senere, men Det på nok være *noe* der på forhånd. 

Føler jo noe spesielt da jeg savner han så fort vi ikke er sammen.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Merkeleg at du les at ho ikkje føler noko for han syns eg!! 

HI, syns det høyrest ut som det iallefall kan bli forleskelse!! Bland vaksne folk er det vel ikkje så vanleg at ein er stormforelska etter 2 datar? Ein må jo ha ein viss oversikt over kva ein forelskar seg i?? Eller? Har ikkje vore single siste 12 åra, så har gløymt korleis det var... 

Lukke til😍😍

Anonymkode: d3566...d7b

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merkeleg at du les at ho ikkje føler noko for han syns eg!! 

HI, syns det høyrest ut som det iallefall kan bli forleskelse!! Bland vaksne folk er det vel ikkje så vanleg at ein er stormforelska etter 2 datar? Ein må jo ha ein viss oversikt over kva ein forelskar seg i?? Eller? Har ikkje vore single siste 12 åra, så har gløymt korleis det var... 

Lukke til😍😍

Anonymkode: d3566...d7b

Takk 😘 

Det er det jeg også tenker, at iom at vi er voksne, så er det kanskje ikke helt samme følelsen som da en er 25. Dette er en mann jeg kan være 100% meg selv med, om han ser meg naken eller uten sminke så gjør det ingen ting. Han har gode og sunne verdier og vet ikke hva godt han kan gjøre for meg. 

Skrevet

Høres ut som en keeper dette. Alt du føler er ting andre kvinner ville gitt mye for å føle selv - avslappet, lengtende og humor. Å bli stormende forelsket er vel en sånn romantisk lengsel vi damer har. Jeg hadde det slik du beskriver når jeg møtte min mann som 32-åring, fortsatt sammen 12 år etter! Go for it sier jeg! 😍

Anonymkode: bbf08...05a

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som en keeper dette. Alt du føler er ting andre kvinner ville gitt mye for å føle selv - avslappet, lengtende og humor. Å bli stormende forelsket er vel en sånn romantisk lengsel vi damer har. Jeg hadde det slik du beskriver når jeg møtte min mann som 32-åring, fortsatt sammen 12 år etter! Go for it sier jeg! 😍

Anonymkode: bbf08...05a

Ingen tvil lenger nå, det er forelskelse ☺️Han er fantastisk rett og slett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...