Gå til innhold

Angrer så veldig på denne graviditeten.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har lenge snakket om et tredje barn. 

Nå som det er på vei (ca 10 uker), så angrer jeg med hele meg. Var på tul nettopp og ble faktisk litt skuffet fordi alt så bra ut. Hadde nesten håpet på ma, så slapp jeg å tenke mer på det. Kommer ikke til å ta abort fordi vinhar jo trossalt valgt dette selv, men har faktisk vurdert det.

føler meg som verdens dritt kjerring.😪 Er det andre som har vært i lik situasjon. Hva gjorde du? Hva hadde du gjort? Er det normalt å ha dt sånt?

Anonymkode: 0170c...867

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ble nettopp gravid med nr. 3 selv. Planlagt 🙂 kjenner jeg også er spent på hva som venter oss! Ting går veldig greit med 2! Så håper ikke det velter lasset helt for oss! Har en del bekymringer jeg også :) men tror det dr normalt å føle det litt slik fra tid til annen 🙂 Søsken blir 4 og 6 rett etter 3 mann kommer.

 

er også veldig redd det skal være noe galt med fosteret... siden vi nå har to friske barn, hadde det vært kjdelig å få et funksjonshemmet barn..

 

Har du snakket med samboern din om det? 

Hva tenker han?

Husk det er mye hormoner i spill nå. Dsgene går veldig opp å ned! 

Det gjør det sllerede her også, å jeg er bare 4 uker på vei..🤭🙄 Kjempe lykkelig den ene dagen å skikkelig deppa andre dagen😬

 

sender seg en god klem❤️

Anonymkode: 7ba50...263

Lenke til kommentar

De5 går litt i bølger i forhold til «lyst på/ angrer» begge to. Jeg har også begynt å få panikken på hva om/ dersom jeg ble alene med tre små. 

Det er forseint å angre seg, men kjenner ikke en veldig glede over valget vi tok.. men kommer nok til å elske denne like mye som de andre etterhvert.....

Anonymkode: 0170c...867

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er selv gravid 6+0 med nr. 3.

planlagt. men kjenner også på frykten for om alt er bra med fosteret. Å hvordan det blir å gå fra 2 til 3. Synes det fungerer greit med 2 nå! Søsken blir 4 og 6 rett etter lille kommer... Får litt dårlig samvittighet ovenfor dem også!! Da største ikke ønsker noe baby i hus🤭 Å dem er såpass store at vi kan dra på ting som familie alle 4. Så er jeg spent på hvordan det blir nå... 😳  

Anonymkode: 7ba50...263

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Synes du skal snakke med JM om

dette. Hun har garantert vært borti lile tilfeller før og vet godt hvordan hun skal støtte deg igjennom denne «depresjonen». 

Anonymkode: fadaa...4a2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...