Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 De blir sendt hit (og til andre venner) hele tiden. Familien er blitt en snakkis. Sender ungene rundt tidlig formiddag og etterlyser de sen ettermiddag. Skrubbsultne hver gang de kommer. Hvordan håndtere dette? Vil ikke sende de stakkars barna på dør, men vil gjerne tilbringe tid med min egen familie i sommer også. Å sende våre barn bort til dem er uaktuelt da vi og andre foreldre av ulike grunner ikke tør å ha barna der. Hvordan ta opp dette på en god måte med disse foreldrene? Anonymkode: 164bb...788
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Dette ville jeg ringt og snakket med barnevernet om. Anonymkode: dedbd...293
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Hadde åpnet hjemmet for ungene. Kjøp inn ekstra mat til de. Så hadde jeg sendt et anonymt brev til barnevernet og skrevet ned det jeg har observert. Det er ikke barnas skyld at de har fått udugelige foreldre, så de hadde vært velkomne til oss. Barn som lider trumfer egentid for oss som familie. Men hadde klart meldt fra hvis dette var noe jeg observerte over tid. Men gjør det anonymt. Jeg meldte for flere år siden og fikk ikke melde anonymt. Var såpass grovt at jeg ikke hadde noe valg og meldte under fullt navn. Men det ble et helvete i etterkant, og foreldrene trakasserte oss i lang tid etterpå. De vandaliserte også huset vårt , knuste vinduer når vi var på ferie... men jeg hadde jo ikke bevis. Så saken ble henlagt. De mistet heldigvis alle tre barna. Han eldste er jeg venn med på Facebook og han har faktisk takket meg i etterkant. Så meld, men gjør det anonymt!!! Anonymkode: 8ec39...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå