Gå til innhold

Svimmel og kvalm ved irritabel tatm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått påvist IBS. Er veldig opp og ned i formen, og blir mye svimmel og kvalm. Kan komme plutselig. Går fast på 20 mg somac og 1 tab imodium. Spørsmålet mitt er vel om det er noe annet som kan hjelpe bedre mot mine plager vedrørende ibs? Ser masse reklame for oljer og lectinect mage osv, men er det bare bullshit? Er det flere som blir sinnsykt svimmel og kvalm av denne diagnosen?

Anonymkode: e707d...cb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har fått påvist IBS. Er veldig opp og ned i formen, og blir mye svimmel og kvalm. Kan komme plutselig. Går fast på 20 mg somac og 1 tab imodium. Spørsmålet mitt er vel om det er noe annet som kan hjelpe bedre mot mine plager vedrørende ibs? Ser masse reklame for oljer og lectinect mage osv, men er det bare bullshit? Er det flere som blir sinnsykt svimmel og kvalm av denne diagnosen?

Hei.

Har hatt IBS i snart 10 år. Når jeg blir mye svimmel og kvalm så er det fordi jeg mangler folat, tar det ikke opp i kroppen. Har du sjekket det opp?

Anonymkode: 09518...923

Skrevet

Hei. Har sjekket det meste men usikker på folat. Kan sitte på bussen eller hjemme og kjenne en sterk rumling i magen, så blir jeg svimmel og veldig kvalm. Lurte litt på å prøve lectinect eller noe, men orker ikke visst det bare er tull. Har endret kosten drastisk og føler det hjelper litt

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei. Har sjekket det meste men usikker på folat. Kan sitte på bussen eller hjemme og kjenne en sterk rumling i magen, så blir jeg svimmel og veldig kvalm. Lurte litt på å prøve lectinect eller noe, men orker ikke visst det bare er tull. Har endret kosten drastisk og føler det hjelper litt

Har ikke forsøkt det selv, så kan ikke si noe om det. Ibs er så forskjellig fra folk til folk. Jeg reagerer med diare hvis det er mye stress, sliten osv, er psykisk. Reagerer og må en del matvarer, så holder meg unna det til en viss grad. Når jeg er kvalm/svimmel så er det over tid hos meg, ikke enkelte hendelser. Dessverre så er det noe man må leve med, er utrolig mye som man kan forsøke, har ikke  gjort forsøkt mye selv, men jeg har det da kanskje mildere enn deg.

Lykke til.

Anonymkode: 09518...923

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...