Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Begynner å bli desperat! Gjør veldig vondt og våkner stadig opp med gakkgakk-munn 🙈 Hatt det i over en mnd nå. Brukt zovirax, antix og en annen jeg ikke husker navnet på om hverandre men hjelper liksom ikke. Hvor vanlig er det at et utbrudd varer? Første gang jeg har hatt det så hissig, legen mente det var pga hormonene i kroppen siden jeg er gravid. Ville heller ikke gi meg noe for det siden man ikke vet om fosteret tar skade av det. What to do? 😳🙈 Anonymkode: b67c4...182
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Jeg har god erfaring med munnsårplaster. Trodde ikke man kunne bruke antix etc som gravid? Anonymkode: 54247...a07
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Du er sikker på at det er herpes og ikke soleksem? Anonymkode: dfc14...63d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 Legen sa ingenting på at jeg brukte antix og zovirax iallefall 🤔 Ingen vidunderkur her altså? 🙈 Anonymkode: b67c4...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå