Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Vårt, og meg med eksen sin(som han har barn med). Dette har jeg gitt uttrykk for at jeg ikke synes noe om. I ettertid har han sagt han ikke gjør det mer, men i dag viste det seg at det bare er løgn. Han har atpåtil slettet alt av samtaler med henne(meldinger/messenger). Er dette innafor ? Anonymkode: 7d5b1...a2a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Spørsmålet er vel heller hvordan du vet alt dette.. Det er heller ikke innafor å lese på andre sin facebook uten tillatelse. Anonymkode: bad88...c2b
PiercedChris Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 (endret) beklager, la inn feil innlegg på feil side... tror det er tegn på søvnmangel *facepalm* Endret 5. august 2018 av PiercedChris feil innlegg til feil tråd
Nyttårs barn Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 Det er jo ikke det,ikke greit å bli utlevert til eksdama. Men det er akkurat det samme som de fleste damer gjør. Diskuterer forholdet sitt med venninnene.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 Selvsagt er det ikke greit. Og det er ikke sammenliknbart med venninner. Anonymkode: 9da8d...22e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #7 Skrevet 5. august 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Spørsmålet er vel heller hvordan du vet alt dette.. Det er heller ikke innafor å lese på andre sin facebook uten tillatelse. Anonymkode: bad88...c2b Jeg vet dette fordi jeg spurte han. Han skal ha full kontroll på hvem som skriver til meg og tilgang på å få se min tlf. Denne gangen har jeg gått med en dårlig følelse etter en tidligere hendelse og spurte han om jeg kunne få se de siste meldingene mellom han og eksen. Da var alt slettet, og han ‘husker ikke’ hva han hadde skrevet til henne som gjorde at han slettet..... hi Anonymkode: 7d5b1...a2a
Toneelise Skrevet 5. august 2018 #8 Skrevet 5. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet dette fordi jeg spurte han. Han skal ha full kontroll på hvem som skriver til meg og tilgang på å få se min tlf. Denne gangen har jeg gått med en dårlig følelse etter en tidligere hendelse og spurte han om jeg kunne få se de siste meldingene mellom han og eksen. Da var alt slettet, og han ‘husker ikke’ hva han hadde skrevet til henne som gjorde at han slettet..... hi Anonymkode: 7d5b1...a2a Den der ville ikke vært min kjæreste lenge med slik oppførsel. Hvorfor i alle dager lar du han kontrollere deg slik ? Jeg kaller det sykelig sjalusi. Stikk før han blir voldelig. Og nei det er ikke innafor å oppføre seg slik.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #9 Skrevet 5. august 2018 6 timer siden, Toneelise skrev: Den der ville ikke vært min kjæreste lenge med slik oppførsel. Hvorfor i alle dager lar du han kontrollere deg slik ? Jeg kaller det sykelig sjalusi. Stikk før han blir voldelig. Og nei det er ikke innafor å oppføre seg slik. Han prøver å få frem og sier til meg at det er Jeg som er den sjalue her....Jeg får ikke dette til å stemme da jeg ikke har sett på tlf hans noe som han har gjort på min opp til flere ganger. Han har skrevet til andre damer hvor deilige de er osv, noe jeg aldri har gjort. Men hvis menn har skrevet fine ting Til meg, har han bedt meg å slette de. Men tilbake til saken. At han har følt for å slette samtalene forteller meg at han muligens sier ting som ikke er sant, og endatil at han kanskje er illojal på flere områder..(flørter med henne etc). Føler det ihvertfall som et svik at han utleverer og går bak ryggen min med eksen sin på denne måten..Jeg vet jo ikke hva som foregår og går dermed med en vond klump i magen. Det bryr han seg tydligvis lite om.. Hi Anonymkode: 7d5b1...a2a
frk Nilsen Skrevet 5. august 2018 #10 Skrevet 5. august 2018 LØP! Han der er ikke helt god, stikk før han trykker deg enda mer ned!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #11 Skrevet 5. august 2018 2 timer siden, frk Nilsen skrev: LØP! Han der er ikke helt god, stikk før han trykker deg enda mer ned! Opplever folk her inne ofte sier løp ganske fort. Alle kan da ikke være så gale som folk på BIM skal ha det til? Eller? 🤔 hi Anonymkode: 7d5b1...a2a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #12 Skrevet 6. august 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Opplever folk her inne ofte sier løp ganske fort. Alle kan da ikke være så gale som folk på BIM skal ha det til? Eller? 🤔 hi Anonymkode: 7d5b1...a2a Det er veldig lett å si løp, men jeg er helt enig ut i fra det du forteller. Ikke nødvendigvis det med eksen som er utslagsgivende for det, men at han skal ha tilgang til din tlf etc. Dette er typiske faretegn og det vil umulig bli bedre med årene... Anonymkode: 4e664...8ee
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #13 Skrevet 6. august 2018 Hvor langt har du vært sammen? Anonymkode: c5672...cb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå