Gå til innhold

Hvordan løse dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo arva et hus. Jeg orker ikke tanken på å flytte der. Han orker ikke tanken på at huset skal bli solgt dersom vi ikke flytter. Nå er det skikkelig dårlig stemning i hjemmet, men vi vet ikke hvordan vi skal løse dette. Jeg vil ikke svare på hvorfor jeg ikke vil flytte akkurat der, men noen som kan svare hvordan det kan løses uten å gå fra hverandre?

Anonymkode: d367d...312

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sambo arva et hus. Jeg orker ikke tanken på å flytte der. Han orker ikke tanken på at huset skal bli solgt dersom vi ikke flytter. Nå er det skikkelig dårlig stemning i hjemmet, men vi vet ikke hvordan vi skal løse dette. Jeg vil ikke svare på hvorfor jeg ikke vil flytte akkurat der, men noen som kan svare hvordan det kan løses uten å gå fra hverandre?

Sambo vet hvorfor jeg ikke vil flytte, men jeg vil ikke skrive om det her liksom.

Skrevet

Kan dere leie det ut? Ha det som fritidsbolig?

Anonymkode: 311ac...660

Skrevet

Leie ut? Da trenger han ikke selge 

Skrevet

Det er snakk om ett ganske stort hus + at det er masse som må gjøres inne. Hvem skal da pusse opp? Vi? Vi har huslån og billån så det holder, har ikke råd til det. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er snakk om ett ganske stort hus + at det er masse som må gjøres inne. Hvem skal da pusse opp? Vi? Vi har huslån og billån så det holder, har ikke råd til det. 

Leieinntekten vil betale lån dere tar opp for å pusse opp 😊

Anonymkode: 66ae5...15a

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Leieinntekten vil betale lån dere tar opp for å pusse opp 😊

Anonymkode: 66ae5...15a

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om han har arvet huset var det vel "gratis"? 

Dvs at dere kan låne med sikkerhet i huset for å pusse opp, og leieinntektene vil dekke det lånet 

Anonymkode: 4e440...815

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...