Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Vi er bedt i dobbelt 40 årslag nå litt senere i høst. Den ene som har bursdag er ei god venninne av meg, men ikke en av de nærmeste. Og da er det store spørsmålet gave... Det jeg lurer på er å strikke et stort mykt skjerf med noe hullmønster, og et matchende par med votter. Men så er jeg alltid litt skeptisk til å gi bort gaver jeg har lagd selv. (må legge til da at jeg er god på å strikke, så det kommer til å se OK ut) Men da fikk jeg lyst til å høre her. Er dette en gave du ville blitt glad for, eller hadde du syns det var kjipt? Anonymkode: e60a3...d8e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Jeg er ekstremt kresen på skjerf. Men hadde det vært i min stil hadde jeg brukt det. Anonymkode: d8bb1...8e6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 Jeg bruker ikke skjerf. Anonymkode: 3ffb5...ee2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 OK, da skal jeg legge til en tilleggsopplysning. Jeg vet hun bruker skjerf, og jeg vet hvilke farger hun liker, så de to tingene kan jeg huke av på. 😊 Det var litt mer om det er en kjip gave å gi til en 40 åring 😊 Anonymkode: e60a3...d8e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 Hvis det ikke hadde vært strikket med ullgarn så hadde jeg blitt veldig glad for votter. Skjerf bruker jeg sjelden, så hvis det ikke hadde vært stort så hadde det vært ok. Men ville mye heller hatt en lue eller pulsvarmer med tommel, for det hadde sannsynligvis blitt brukt mye Anonymkode: 6308a...24b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #6 Skrevet 4. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: OK, da skal jeg legge til en tilleggsopplysning. Jeg vet hun bruker skjerf, og jeg vet hvilke farger hun liker, så de to tingene kan jeg huke av på. 😊 Det var litt mer om det er en kjip gave å gi til en 40 åring 😊 Anonymkode: e60a3...d8e Da synes jeg det er en super gave Anonymkode: 6308a...24b
Amalies mamma Skrevet 4. august 2018 #7 Skrevet 4. august 2018 Hvis det er strikket i mykt garn som ikke klør, så hadde jeg blitt glad
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #8 Skrevet 4. august 2018 Det er dette jeg vurderer å strikke, så det bør være mykt nok 😊 https://www.garnius.no/337-14-indira-hettesjal-pulsvanter-strikkepakke Anonymkode: e60a3...d8e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #9 Skrevet 4. august 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er dette jeg vurderer å strikke, så det bør være mykt nok 😊 https://www.garnius.no/337-14-indira-hettesjal-pulsvanter-strikkepakke Anonymkode: e60a3...d8e Jeg hadde blitt så utrolig glad ❤️ Anonymkode: 2d188...92f
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #10 Skrevet 4. august 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er dette jeg vurderer å strikke, så det bør være mykt nok 😊 https://www.garnius.no/337-14-indira-hettesjal-pulsvanter-strikkepakke Anonymkode: e60a3...d8e Jeg kunne ikke brukt det. Forsikre deg om at hun tåler ull før du strikker Anonymkode: 6308a...24b
KellyTaylor Skrevet 4. august 2018 #11 Skrevet 4. august 2018 Ja takk Dette hadde jeg blitt glad for!
Himmel og hav Skrevet 4. august 2018 #12 Skrevet 4. august 2018 Nydelig! Når du vet at det er hennes stil, så er det en super gave!
sug lut Skrevet 4. august 2018 #13 Skrevet 4. august 2018 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi er bedt i dobbelt 40 årslag nå litt senere i høst. Den ene som har bursdag er ei god venninne av meg, men ikke en av de nærmeste. Og da er det store spørsmålet gave... Det jeg lurer på er å strikke et stort mykt skjerf med noe hullmønster, og et matchende par med votter. Men så er jeg alltid litt skeptisk til å gi bort gaver jeg har lagd selv. (må legge til da at jeg er god på å strikke, så det kommer til å se OK ut) Men da fikk jeg lyst til å høre her. Er dette en gave du ville blitt glad for, eller hadde du syns det var kjipt? Anonymkode: e60a3...d8e Jeg ville blitt kjempeglad! Tenk at du har investert all den tiden i gave til meg, det ville jeg satt veldig pris på.
amandine Skrevet 4. august 2018 #14 Skrevet 4. august 2018 13 minutter siden, sug lut skrev: Jeg ville blitt kjempeglad! Tenk at du har investert all den tiden i gave til meg, det ville jeg satt veldig pris på. Samme her, jeg hadde blitt både rørt og kjempeglad.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #15 Skrevet 5. august 2018 Takk for innspill. Da er garn bestilt, og det er bare å kaste seg over pinnene så fort det kommer 😊 Anonymkode: e60a3...d8e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #16 Skrevet 5. august 2018 Jeg hadde blittkjempeglad hvis det var i naturmaterialer (ull/bomull/silke) og i mine farger. Kjempefin gave! Anonymkode: f3d46...188
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå