Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Vi er godt i gang med bleieslutt. Tissing er 98% i boks, mens bæsjing er litt mer halvveis. Han vil ikke ha bleie mer, noe som fungerte tidligere for bæsjing. Han har alltid bæsjet daglig, men nå kan det gå 2-3 dager i mellom. Jeg er redd vi handler i en ond sirkel med at han blir hard i magen og får vondt.. Har noen erfaring med dette? Noen lure tips kanskje? Anonymkode: f517b...5ed
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Alt fra hver dag til hver 3.dag med avf. er normalt. Hadde ikke stressa med det. Anonymkode: 9854f...747
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 7 minutes ago, Anonym bruker said: Alt fra hver dag til hver 3.dag med avf. er normalt. Hadde ikke stressa med det. Anonymkode: 9854f...747 Det gjelder meg også, men for han er dette noe som kom akkurat med bleieslutt. Tmi dette, men har også sett at avføringen ser litt for tettpakket/tørr ut. Hehe...ingen har vel påstått småbarnstid er glamorøst Anonymkode: f517b...5ed
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 Det er veldig vanlig at de holder seg litt akkurat i denne fasen, bare gi mat som holder magen igang og gjør at de må gå på do så går det seg til Mye drikke, fiberrik mat, frukt som pære, kiwi, druer o.l. for å holde systemet igang Anonymkode: 75ae3...2a7
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 20 minutes ago, Anonym bruker said: Det er veldig vanlig at de holder seg litt akkurat i denne fasen, bare gi mat som holder magen igang og gjør at de må gå på do så går det seg til Mye drikke, fiberrik mat, frukt som pære, kiwi, druer o.l. for å holde systemet igang Anonymkode: 75ae3...2a7 Okey, bra å høre! Skal fôre han med frukt Anonymkode: f517b...5ed
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 kommer når han selv er klar, skjønner ikke det stresset med o slutte med bleien, når barnet ikke er klart Anonymkode: b9867...b85
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #7 Skrevet 5. august 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: kommer når han selv er klar, skjønner ikke det stresset med o slutte med bleien, når barnet ikke er klart Anonymkode: b9867...b85 Fordi det er vår jobb som foreldre å hjelpe barna med dette. Det er flaut for et stort barn å gå med bleie og smokk. Og går det for lang tid får de en mental sperre og da blir det vanskeligere å slutte. Anonymkode: acaa0...6d2
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #8 Skrevet 5. august 2018 Just now, Anonym bruker said: Fordi det er vår jobb som foreldre å hjelpe barna med dette. Det er flaut for et stort barn å gå med bleie og smokk. Og går det for lang tid får de en mental sperre og da blir det vanskeligere å slutte. Anonymkode: acaa0...6d2 er ikke det , alle barn er forskjellige... Anonymkode: b9867...b85
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #9 Skrevet 5. august 2018 Her løsnet det da han fikk sitte på med døra nesten igjen og vi sto utenfor og ventet til Han var ferdig( bæsjinga altså) Anonymkode: fa53b...6b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå