Gå til innhold

Bleieslutt, han holder seg :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er godt i gang med bleieslutt. Tissing er 98% i boks, mens bæsjing er litt mer halvveis.

Han vil ikke ha bleie mer, noe som fungerte tidligere for bæsjing.

Han har alltid bæsjet daglig, men nå kan det gå 2-3 dager i mellom. Jeg er redd vi handler i en ond sirkel med at han blir hard i magen og får vondt.. 

Har noen erfaring med dette? Noen lure tips kanskje?

Anonymkode: f517b...5ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt fra hver dag til hver 3.dag med avf. er normalt.

Hadde ikke stressa med det.

Anonymkode: 9854f...747

Skrevet
7 minutes ago, Anonym bruker said:

Alt fra hver dag til hver 3.dag med avf. er normalt.

Hadde ikke stressa med det.

Anonymkode: 9854f...747

Det gjelder meg også, men for han er dette noe som kom akkurat med bleieslutt.

Tmi dette, men har også sett at avføringen  ser litt for tettpakket/tørr ut.

Hehe...ingen har vel påstått småbarnstid er glamorøst 

Anonymkode: f517b...5ed

Skrevet

Det er veldig vanlig at de holder seg litt akkurat i denne fasen, bare gi mat som holder magen igang og gjør at de må gå på do så går det seg til

Mye drikke, fiberrik mat, frukt som pære, kiwi, druer o.l. for å holde systemet igang

Anonymkode: 75ae3...2a7

Skrevet
20 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er veldig vanlig at de holder seg litt akkurat i denne fasen, bare gi mat som holder magen igang og gjør at de må gå på do så går det seg til

Mye drikke, fiberrik mat, frukt som pære, kiwi, druer o.l. for å holde systemet igang

Anonymkode: 75ae3...2a7

Okey, bra å høre! Skal fôre han med frukt :)

Anonymkode: f517b...5ed

Skrevet

kommer når han selv er klar, skjønner ikke det stresset med o slutte med bleien, når barnet ikke er klart

Anonymkode: b9867...b85

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

kommer når han selv er klar, skjønner ikke det stresset med o slutte med bleien, når barnet ikke er klart

Anonymkode: b9867...b85

Fordi det er vår jobb som foreldre å hjelpe barna med dette. Det er flaut for et stort barn å gå med bleie og smokk. Og går det for lang tid får de en mental sperre og da blir det vanskeligere å slutte.

Anonymkode: acaa0...6d2

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Fordi det er vår jobb som foreldre å hjelpe barna med dette. Det er flaut for et stort barn å gå med bleie og smokk. Og går det for lang tid får de en mental sperre og da blir det vanskeligere å slutte.

Anonymkode: acaa0...6d2

er ikke det , alle barn er forskjellige...

Anonymkode: b9867...b85

Skrevet

Her løsnet det da han fikk sitte på med døra nesten igjen  og vi sto utenfor og ventet til Han var ferdig( bæsjinga altså)

Anonymkode: fa53b...6b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...