Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24402542/kommentar-hvorfor-finnes-det-ikke-shorts-som-dekker-rumpa Hun leter etter en shorts som dekker hele rumpa men som ikke går helt til knærne. Ærlig talt, jeg har kjøpt tre shortser i år som dekker rumpa og litt av låret. Denne dama må være blind. Skjønner jo hun bare maler videre på debatten som har gått i sommer om de korte shortsene. Dårlig forsøk, da det er masse shortser for normale kropper. Agurk artikkel. Anonymkode: f2ff6...4fd
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Tror hun har gått i feil butikker Kan godt hende de bare har shortser som viser rumpa i typiske ungdomsbutikker, men jeg som handler på alt fra Lindex og KappAhl til Sporstmann og Ellos har da flere shortser som slutter midt på låret... Anonymkode: 56756...071
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 Altså.. med mindre hun har en enorm rumpe, så forstår jeg virkelig ikke greien. Jeg har flere shorts, og alle dekker rumpen. På jobb bruker jeg shorts til ca 7 cm over kneet. (Sosialt akseptert i min jobb). HELT uproblematisk. Anonymkode: 68484...7e0
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 Herregud, jeg blir flau på hennes vegne Anonymkode: 1730f...635
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 Jeg har ikke lett etter shorts i år, men mange tidligere år uten å finne noen sokn er som hun beskriver, uten at de ser kjerring ut på meg. Jeg er ikke tjukk, men har rumpe og litt kraftige lår og da er det veldig mange shortser som ikke ser bra ut på. Mulig dette året er det året jeg burde lett, men de 10 foregående årene har jeg i alle fall ikke klart å finne noen. Anonymkode: 11dd9...a91
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #6 Skrevet 4. august 2018 Jeg er enig. Nesten håpløst å finne fine shorts som er både høye i livet og til midt på låret, og samtidig ikke ser kjærring ut. Jeg har funnet en type shorts på HM av merket L.O.G.G. Den har jeg hamstret. For ellers er shortsene enten korte i livet eller bena. Eller i tynt stoff som kryper opp hos alle som ikke har thigh gap. Har prøvd ørten shorts som hadde vært perfekte om de vare var litt lengre i bena. Dere som sier det er lett å finne shorts til midt på lårene. Er de høye i livet også? Med moderne snitt og stoff? Anonymkode: 9908b...9da
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #7 Skrevet 4. august 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig. Nesten håpløst å finne fine shorts som er både høye i livet og til midt på låret, og samtidig ikke ser kjærring ut. Jeg har funnet en type shorts på HM av merket L.O.G.G. Den har jeg hamstret. For ellers er shortsene enten korte i livet eller bena. Eller i tynt stoff som kryper opp hos alle som ikke har thigh gap. Har prøvd ørten shorts som hadde vært perfekte om de vare var litt lengre i bena. Dere som sier det er lett å finne shorts til midt på lårene. Er de høye i livet også? Med moderne snitt og stoff? Anonymkode: 9908b...9da Har funnet som er høye i livet og i moderne snitt, ja. I dongeristoff. Ikke kjerring. Men kanskje det handler om kroppsfasong da..? Anonymkode: 68484...7e0
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #8 Skrevet 4. august 2018 Jeg synes det er kjempevanskelig å finne shorts. Jeg ønsker meg i likhet med artikkelforfatteren svarte shorts som ikke er for korte. Jeansshorts blir for uformelt på jobb. Anonymkode: 73688...368
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #9 Skrevet 4. august 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig. Nesten håpløst å finne fine shorts som er både høye i livet og til midt på låret, og samtidig ikke ser kjærring ut. Jeg har funnet en type shorts på HM av merket L.O.G.G. Den har jeg hamstret. For ellers er shortsene enten korte i livet eller bena. Eller i tynt stoff som kryper opp hos alle som ikke har thigh gap. Har prøvd ørten shorts som hadde vært perfekte om de vare var litt lengre i bena. Dere som sier det er lett å finne shorts til midt på lårene. Er de høye i livet også? Med moderne snitt og stoff? Anonymkode: 9908b...9da Men kjære vene, shorts som både er høye i livet og går nedpå lårene er pr definisjon kjærring. Anonymkode: 66888...9f8
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #10 Skrevet 4. august 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men kjære vene, shorts som både er høye i livet og går nedpå lårene er pr definisjon kjærring. Anonymkode: 66888...9f8 Nei, kjære vene, det kommer helt an på snittet. Omtrent samtlige high waist shortser til damer her er helt korte i bena, om ikke alle. Elendig utvalg. Mange kunne fint lagt på en del cm på bena uten å bli kjærring! http://m2.hm.com/m/no_no/search-results.html?q=shorts+dame+high+waist&offset=0&page-size=40 Anonymkode: 9908b...9da
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #11 Skrevet 4. august 2018 Jeg har ikke vært i mange butikker og kjøpt sommerklær i år, men både Cubus, Match og VIC har/hadde slike shortser. Tipper dama i artikkelens prøvde å finne et tema som skulle bli plukket opp som en samfunnsdiskusjon og dermed få masse gratis klikk. Men det forsøket der var bare pinlig. Anonymkode: bf982...d3c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #12 Skrevet 4. august 2018 Jeg har denne i to forskjellige farger (som ikke er dongeri), synes ikke den er hverken kjerring eller for kort i livet eller bena... https://www.lindex.com/no/dame/underdeler/shorts/7699462/Avsmalnet-jeansshorts/ Men de er ikke i nettbutikken nå da, er vel utsolgt for lenge siden. Anonymkode: 56756...071
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #13 Skrevet 4. august 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har denne i to forskjellige farger (som ikke er dongeri), synes ikke den er hverken kjerring eller for kort i livet eller bena... https://www.lindex.com/no/dame/underdeler/shorts/7699462/Avsmalnet-jeansshorts/ Men de er ikke i nettbutikken nå da, er vel utsolgt for lenge siden. Anonymkode: 56756...071 Den var VELDIG kjærring da... Anonymkode: cdfa3...0e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå