Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Han på 15 har vært alene hele helger og det har gått kjempefint. Er det Ok å la 13 åringen også være alene sammen med han over natten? Ingen er husredde og de ønsker det selv. Anonymkode: a6bca...f55
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Han på 15 har vært alene hele helger og det har gått kjempefint. Er det Ok å la 13 åringen også være alene sammen med han over natten? Ingen er husredde og de ønsker det selv. Anonymkode: a6bca...f55 Glemte å si, spør fordi jeg og pappaen er uenig; jeg vet hva jeg mener men vil derfor ha andres synspunkt. Anonymkode: a6bca...f55
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 Ser Absolutt ingen problemer med det Anonymkode: aa56b...c95
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 Mange naive foreldre der ute, og plutselig har det spredd seg på sosiale medier at huset er tomt for voksne.... Sånn blir alene hjemme ferster som går overstyr og får besøk av uvedkommende til. Personlig tenker jeg at det hadde gått greit, men det er fordi vi har broren til mannen i samme gate og er gode venner med to av naboene. Skulle det skje noe her er det mange som kunne ringt til politiet, og vi har også avtalt en kode med husets tenåringer som de kan si om de ønsker hjelp utenfra. Mine gutter er 14 og 17 år. Jeg hadde aldri reist fra de om det ikke var sånn rundt de, det trygger. Anonymkode: 10df5...5c6
graa Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 Ja, så lenge de ikke er noen tølpere og pøbler går det helt fint.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #7 Skrevet 4. august 2018 Ja, ser ikke noe problem med det Anonymkode: 5db03...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå