Gå til innhold

Trenger tips til gode sko til 8 åring!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sliter veldig med å finne sko til datteren min. Hun bruker 36-37 i sko! Er plattfot, og har skev beinstilling. Altså hun tråkker innover med bena og trenger sko med god såle og god støtte i ankelen. Skulle gjerne sluppet og betale 800-1000 kr for skoene også. Men begynner og skjønne at det kan bli vanskelig. 

Noen som har noen tips?!

Anonymkode: 8a526...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slag sko? Sommer/vinter? Min datter sliter med det samme, og må alltid ha sko som går over ankel. Det er ikke lett å finne, spesielt ikke sommersko. Og dyre. Kan nevne noen merker som har litt utvalg: Viking, Reima, Pax, Superfit, Gulliver, McKinley. Nå er det salg  i flere nettbutikker som Reima, Jollyroom, Lekmer , så du kan få tusenkronersskoene for mindre enn halve pris. Jeg har faktisk også funnet ankel høye sko hos H&M nettbutikk, både litt friske joggesko og basketsko som støtter godt og med gull og glitter.

Anonymkode: c2e83...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte høstsko. Altså noen som er litt tykkere enn joggesko. Har prøvd og kikke litt. Men klarer altså ikke finne noe i hennes strl. ☹️😘

Endret av Desember&Juni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var altså TS😅 Lenge siden jeg har brukt disse sidene. Skjønner ingenting lenger😂 et nuss kom med også😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle voksensko dekker jo hennes str,  så du har jo enormt utvalg. Og gode sko har en tendens til å koste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...