Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Altså bare for å se på 2017/2018 så fikk jeg det i høst, våren og nå sommeren! Hva skjer??? Jeg har vert sånn siden jeg var liten. Hva er årsaken til det? Bor sammen med tre barn og mann de blir veldig sjeldent syke! Jeg har god håndhygiene helt vanlige hverdags hygiene ikke for mye vasking eller for lite. Så HVA skjer noen som har en forklaring på det? Virker også som om det blir verre for hver gang. I natt var jeg så slått ut at jeg bokstavelig talt trodde jeg skulle dø. Anonymkode: dcee6...e1f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Det er vel forskjell på hvor "sterk" mage man har? Her i huset går det mange år mellom hver gang jeg får omgangssyke, og får jeg det blir jeg gjerne bare litt kvalm og uggen, uhyre sjelden jeg kaster opp og blir skikkelig syk. Men mannen blir smittet hver gang ungene drar det i hus, spyr en av ungene spyr han også, sånn er det bare. Det er likevel mannen som har "jernhelse" ellers, han får aldri feber, blir aldri smittet av feber, forkjølelse osv, mens slike ting får jeg.... Anonymkode: f1249...265
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Nok d-vitaminer, få barna/mannen til å vaske hendene skikkelig når de kommer hjem etter å ha vært ute (samme med deg for øvrig), vaske mobiler, fjernkontroller, mus, tastatur, dørhåndtaker, kjøkkenknotter/håndtak osv. Ikke ta deg til munnen når du er ute. Vask frukt og grønt grundig! Anonymkode: a5b19...d33
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nok d-vitaminer, få barna/mannen til å vaske hendene skikkelig når de kommer hjem etter å ha vært ute (samme med deg for øvrig), vaske mobiler, fjernkontroller, mus, tastatur, dørhåndtaker, kjøkkenknotter/håndtak osv. Ikke ta deg til munnen når du er ute. Vask frukt og grønt grundig! Anonymkode: a5b19...d33 Jeg gjør jo alle disse tingene. Har som sagt vert slik siden jeg var liten og min mor har vaskemani man kunne ha spist mat fra gulvet der uten problemer. Anonymkode: dcee6...e1f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel forskjell på hvor "sterk" mage man har? Her i huset går det mange år mellom hver gang jeg får omgangssyke, og får jeg det blir jeg gjerne bare litt kvalm og uggen, uhyre sjelden jeg kaster opp og blir skikkelig syk. Men mannen blir smittet hver gang ungene drar det i hus, spyr en av ungene spyr han også, sånn er det bare. Det er likevel mannen som har "jernhelse" ellers, han får aldri feber, blir aldri smittet av feber, forkjølelse osv, mens slike ting får jeg.... Anonymkode: f1249...265 Ja sånn er jeg og blir veldig sjeldent syk bortsett fra dette hersens faenskapet! Og som sagt det føles som om det blir verre for hver gang. Anonymkode: dcee6...e1f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 Tror vi bare er forskjellige. Jeg har hatt omgangssyken én gang, da jeg var fire år. Sønnen min har kun hatt det to ganger, og han er nå 11. Eneste er at vi blir forkjølt en gang eller to i året, og jeg får UVI 3-4 ganger i året. Anonymkode: 6e7bb...07c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #7 Skrevet 3. august 2018 Kan sikkert telle på en hånd hvor mange ganger jeg har hatt omgangssyken ilp av livet. Blir istedet smittet med alt annet som går, som lungebetennelse, halsbetennelse, ørebetennelse, bihuler. Er stort sett forkjølet halve året. Enda hygienen er på topp og ingen barn er i barnehagen lengre. Vi er nok forskjellig, noen får det ene og noen det andre.. Anonymkode: bcd7f...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå