Gå til innhold

Ulike resultat på CB ukesindikator :(


kreps1983

Anbefalte innlegg

Hei 

jeg er ca 7-10IKM...testet med CB ukesindikator onsdag og fikk gravid 1-2uker. Lykke var det og stemte med mine antakelser - hatt mye symptomer siste to ukene...men tok så en ny test idag, og den viste «ikke gravid» - denne tok jeg på ettermiddag mens den onsdag tok jeg morgen. Men uansett, negativ skal ikke komme når jeg skal være så pass langt ut? Frykter kjemisk her nå og er så lei meg :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du testet på nytt på morgen? Større sjangs for falsk negativ enn falsk positiv så jeg hadde tatt en ny 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Edelweis skrev:

Har du testet på nytt på morgen? Større sjangs for falsk negativ enn falsk positiv så jeg hadde tatt en ny 😊

Hei :)

Nei jeg har ikke testet mer, men tror jeg må kjøpe en til. Fikk en liten blødning lørdag, så trodde det var TR som kom, men den stoppet like fort som den startet...Har i helga fått non et symptom: svimmel. Det var det som gjorde at jeg testet meg sist jeg var gravid. Da jeg reiste meg opp fra jordbærlandet lørdag og da jeg stod opp i dag - så svimmel at jeg måtte ta meg for slik at jeg ikke falt. De andre symptomene er like sterke enda. kvalm, vondt nederst i ryggen, ubehag nederst i magen, liten matlyst, en luktesans fra en annen verden etc...men den negative testen satte en støkk i meg rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Var i tidlig ul rundt 20.aug, grunnet lege var redd for graviditet utenfor livmor. Der var inget, men han mente at grunnet de sympt jeg hadde kunne jeg være helt tidlig i graviditet...at jeg måtte teste hvis jeg ikke fikk mens i månedsskiftet. Ingen mens kom, symptomene har jeg enda og sterkere nå...men testene er svake. Så var nok ikke gravid i aug, men hva jeg er nå vet jeg ikke 😂😂😂 

tror mest det er kroppen som spiller meg et puss, hormoner på styr 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, kreps1983 skrev:

Var i tidlig ul rundt 20.aug, grunnet lege var redd for graviditet utenfor livmor. Der var inget, men han mente at grunnet de sympt jeg hadde kunne jeg være helt tidlig i graviditet...at jeg måtte teste hvis jeg ikke fikk mens i månedsskiftet. Ingen mens kom, symptomene har jeg enda og sterkere nå...men testene er svake. Så var nok ikke gravid i aug, men hva jeg er nå vet jeg ikke 😂😂😂 

tror mest det er kroppen som spiller meg et puss, hormoner på styr 😜

Det beste er og få blodprøve på hcg. Det forteller mykje for legen.

Anonymkode: c5aea...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det beste er og få blodprøve på hcg. Det forteller mykje for legen.

Anonymkode: c5aea...96e

Ja jeg vet...bestilte time fredag - forklarte grunn til ønske om time, og fikk time 08.okt! Håpløst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 24.9.2018 den 21.49, kreps1983 skrev:

Ja jeg vet...bestilte time fredag - forklarte grunn til ønske om time, og fikk time 08.okt! Håpløst 

 
Hvordan gikk det i dag? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Anonymkode: 2e03e...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...