Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 RIP, Norges matmor. https://www.nrk.no/norge/ingrid-espelid-hovig-er-dod-1.14151500 Anonymkode: 84488...e3a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Hun var noe av det skjønneste altså ❤️ Anonymkode: 90243...c1c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 For ei herlig dame! Anonymkode: 4e5b6...6ad
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 Veldig trist 😢 Anonymkode: d7c58...591
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 "no har me juksa litt" Vi husker vel denne frasen fra henne Anonymkode: ecfd2...5b5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #6 Skrevet 4. august 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: "no har me juksa litt" Vi husker vel denne frasen fra henne Anonymkode: ecfd2...5b5 Hehe, ja. Selv om det ikke var hun som sa det da. Ikke først ihvertfall 😉 Anonymkode: 90243...c1c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #7 Skrevet 4. august 2018 hun var så nydelig ❤️ trist :,( Anonymkode: f0f09...ad0
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #8 Skrevet 4. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hehe, ja. Selv om det ikke var hun som sa det da. Ikke først ihvertfall 😉 Anonymkode: 90243...c1c Det vet jeg. Hun "stjal" uttrykket fordi hun likte det så godt Anonymkode: ecfd2...5b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå