Gå til innhold

Drapene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at jeg får helt vondt i mammahjerte når jeg hører og leser om drapene som har vært i det siste. Drapet på en 18 årig butikkansatt i Vadsø, og nå dette Varhaug drapet hvor jenta var 13 år.

Har selv barn på 13 og 18 år. 13 åringen er som 13 åringer flest ute på kveldene, og går/sykler alene hjem etter å ha vært på besøk. 18 åringen har også jobb, og hvorfor skulle det ikke skje på hans arbeidsplass.

Man kan jo ikke sperre ungene inne, og har jo ikke muligheten til å verken følge de rundt, eller bringe og hente hele tiden. Man kan jo alltids tenke at det skjer ikke igjen, men man har jo ingen garanti for det.

Synes det har skjedd så mye grusomheter denne sommeren, og synes man leser om dødsfall hele tiden.

Vet ikke hva jeg ville med dette, bare dele litt tanker på formiddagen.

Anonymkode: 51e79...26e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er farlig å leve, og man kan bli drept, forulykke i en ulykke, bli syk osv. Men stort sett går det veldig bra, og man må jobbe med seg selv for å klare å leve i nuet med alle farer som lurer.

Selv har jeg en eksmann som har truet med å drepe meg (og han er nok kapabel til det også), men utover å ta mine forholdsregler så kan jeg ikke leve livet mitt med tanke på at jeg kan dø imorgen pga han.

Anonymkode: 4f703...8f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...