Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Jeg har prøvd pevaryl og kløen kom tilbake elble ikke ordentlig borte..Gikk så beskjed av legen om å ta en tablett diflucan, da ble det bra i 3 dager før jeg kjente kløen var på vei tilbake...Mener jeg fikk Daktacort av en gynekolog på sykehuset en gang jeg slet mye med sopp... Kan det stemme? Noen andre som har brukt det? Jeg klør så noe må jeg høre om å få prøve iallefall.. Anonymkode: 3f1bf...7cc
Mamma_til_2 Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Ring legen din og spør, du må uansett ha resept.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Jeg hadde sopp i rumpesprekken, da fikk jeg daktakort. Anonymkode: 057a3...7f6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 14 minutter siden, Mamma_til_2 skrev: Ring legen din og spør, du må uansett ha resept. Han har ferie ut uka, så ringer på mandag 😉 Hi Anonymkode: 3f1bf...7cc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 Datteren min fikk dette da hun hadde sopp pga bleie. Soppen forsvant med en gang. Man trenger vel ikke resept på det? Var de på apoteket som anbefalte det til meg. Anonymkode: 8e90b...fdc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 Kan kjøpe en tube på 15 gram uten resept, men brukes det mye av den kan en be om resept på en større tube( 30 eller 50gram) som blir mye billigere. Men er lurt å sjekke med lege først, om det er sopp eller noe annet! Anonymkode: e9405...2c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå