Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 når legger de seg? Når våkner de om morgenen og hvor lenge sover de på dagtid? Har en på 1 år og 7 mnd som ikke sovner før 20.30-21.00 selvom vi går på rommet en time før han sovner. Han får ikke sove lengre enn til kl 14.00 på dagtid så i bhg blir han vekket kl 14.00, men kanskje det er for sent?Sover 1-2 timer når han er i barnehagen. Våkner fremdeles 2-3 ganger om natten. Kan ikke huske at jeg kutte ned på soving på dagtid så tidlig med de andre barna mine. Anonymkode: 5c0ab...dda
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Storebror her var helt umulig å få lagt i den alderen. Han sov på dagen i barnehagen, men nektet å sove lur hjemme ganske tidlig. Veldig vanskelig å få til å sove de dagene han hadde sovet på dagen. Nestemann er helt annerledes. Han sovner stort sett kl. 20.00, våkner en gang om natten og da tar jeg han opp til meg, da sover han som regel til 7-8. Tenker at barn er forskjellige. Litt tidlig å kutte dagsøvnen, men går kanskje Ann å trappe ned til 3/4 time eller noe ? Anonymkode: 975cf...581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå