Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Jeg hører så mange si at alle bloggere og store Instagram profiler er redigerte og ser bedre /tynnere ut enn i virkeligheten. Men er de virkelig det? Det finnes mange pene damer og damer som virkelig har en trent og slank kropp. Det blir for dumt å si at alle disse redigere og gjør seg tynnere og penere, de finnes nok de og. Men f.eks Caroline Berg Eriksen tror jeg ser så bra ut, og at hun ikke er redigert. Det samme gjelder treningsfrue. Dette var bare to eksempler da. Tror mange sier det for å få andre jenter til å føle seg litt bedre, med at den tynne kroppen er bare redigert. Men det tror ikke jeg den er. Anonymkode: 489fd...dae
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hører så mange si at alle bloggere og store Instagram profiler er redigerte og ser bedre /tynnere ut enn i virkeligheten. Men er de virkelig det? Det finnes mange pene damer og damer som virkelig har en trent og slank kropp. Det blir for dumt å si at alle disse redigere og gjør seg tynnere og penere, de finnes nok de og. Men f.eks Caroline Berg Eriksen tror jeg ser så bra ut, og at hun ikke er redigert. Det samme gjelder treningsfrue. Dette var bare to eksempler da. Tror mange sier det for å få andre jenter til å føle seg litt bedre, med at den tynne kroppen er bare redigert. Men det tror ikke jeg den er. Anonymkode: 489fd...dae Caroline Berg Eriksen er jo tidligere blitt tatt på fersken i å redigere bilder av seg selv Anonymkode: 1244f...c0b
KellyTaylor Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 (endret) CBE redigerer seg tynnere! Endret 2. august 2018 av Pæddan
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Bare det å redigere lys gjør bilder bedre. Småting på Photoshop gjør underverker og er så enkelt å få til. Har sett jentene redigere her og det blir STOR forskjell altså Anonymkode: 225a0...34f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Tviler på at hun har sluttet med det https://imgur.com/a/s5fSj Anonymkode: 1244f...c0b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Uansett så er det ikke så stor forskjell på bildene og hennes ekte kropp.. hva skulle jeg se på de to bildene av cbe? Anonymkode: 489fd...dae
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 12 minutes ago, Anonym bruker said: Uansett så er det ikke så stor forskjell på bildene og hennes ekte kropp.. hva skulle jeg se på de to bildene av cbe? Anonymkode: 489fd...dae Du ser ikke problemet ved at en tynn nok dame redigerer seg tynnere? Anonymkode: 225a0...34f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #8 Skrevet 2. august 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uansett så er det ikke så stor forskjell på bildene og hennes ekte kropp.. hva skulle jeg se på de to bildene av cbe? Anonymkode: 489fd...dae At hun redigerer seg sekv, i motsetning til hva du tror Anonymkode: 1244f...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå