Gå til innhold

Barnevernsforum på Facebook, er du medlem av noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnevernsforum på Facebook, er du medlem av noen?

Anonymkode: cbbbd...89d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Er medlem av flere grupper for barnevernspedagoger og faggrupper for ansatte i barneverntjenesten 

Anonymkode: b1349...502

Skrevet

Nei, men er ofte inne å leser på de anti bv gruppene. Syke tilstander🙈

Anonymkode: 82dac...386

Skrevet

Nei, ingen grunn til det 

Anonymkode: 56d04...2c6

Skrevet

Nei, finner ikke underholdning i andres lidelse.

Anonymkode: 12991...43d

Skrevet

Nei, og må innrømme at den jeg kjenner som er medlem sank mange hakk hos meg da jeg oppdaget det.

Anonymkode: 1fbb0...2bf

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Er medlem av flere grupper for barnevernspedagoger og faggrupper for ansatte i barneverntjenesten 

Dette ☝🏼

Anonymkode: ecd9e...ab4

Skrevet

Jeg tør ikke. Er under bv's lupe pga et barns overvekt, og vil ikke gi dem noe mer å "ta" meg på. 

Anonymkode: 05648...d96

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Jeg tør ikke. Er under bv's lupe pga et barns overvekt, og vil ikke gi dem noe mer å "ta" meg på. 

Er det virkelig så lett å komme under barnevernets lupe?

Skrevet
16 minutter siden, graa skrev:

Nei.

Skrevet
20 minutter siden, graa skrev:

Jupp. Etter vi deltok på et prosjekt så klarte jeg ikke være sterk nok til å stå i det med begrensningene som måtte til. Tilslutt fikk helsesøster nok og tok kontakt med fastlegen vår. Så bestemte legen seg for å sende inn bekymring. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jupp. Etter vi deltok på et prosjekt så klarte jeg ikke være sterk nok til å stå i det med begrensningene som måtte til. Tilslutt fikk helsesøster nok og tok kontakt med fastlegen vår. Så bestemte legen seg for å sende inn bekymring. 

Men da er det jo ikke så rart

Anonymkode: f3ee2...062

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Samme her.

Anonymkode: ca081...367

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da er det jo en fagperson som over tid ser at du ikke klarer å håndtere ungen, og er reelt bekymret. Det dreier seg ikke om at ungen har beveget seg over 97 persentilen på vekt.

Skrevet

Ja, men med en falsk Facebook profil. Da snakker vi om et par lukkede grupper, som man må være medlem for å lese. Og det er rett og slett fordi vi er fosterforeldre, og en av foreldrene til dette barnet er i perioder overaktiv på enkelte grupper. Så det er mest for å ligge i forkant, slik at vi har en anelse om hva vi kan forvente oss fremover....

Anonymkode: 53d81...4a7

Skrevet
23 minutter siden, gale damen skrev:

Men da er det jo en fagperson som over tid ser at du ikke klarer å håndtere ungen, og er reelt bekymret. Det dreier seg ikke om at ungen har beveget seg over 97 persentilen på vekt.

I alle dager...?! Det er da virkelig noe helt annet å ikke klare å håndtere et barn.

Anonymkode: 0e01d...817

Skrevet

For å ellers svare på spørsmålet ditt. Nei, ikke som jeg vet om.

Skrevet

Eh, nei. Ikke medlem av skrullegrupper som befolkes av svaktbegavede rusmisbrukere. Huff.

Anonymkode: 71917...1b9

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

I alle dager...?! Det er da virkelig noe helt annet å ikke klare å håndtere et barn.

Nei, å ikke kunne begrense et barn (si nei når man er nødt til å si nei, og holde fast i vedtaket) det ER  å ikke håndtere ungen, det. Da blir man "la det skure og gå"-foreldre.

Anonymkode: 71917...1b9

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er det noe annet?

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er det da ikke

Anonymkode: f3ee2...062

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, og må innrømme at den jeg kjenner som er medlem sank mange hakk hos meg da jeg oppdaget det.

Anonymkode: 1fbb0...2bf

Hvorfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...