Tina_ Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Heisann Har prøvd å leite etter lignende innlegg, men eg fant ikkje. Men eg lurer på om det er fleire her som har tatt gastric sleeve operasjon,og har "sluppe" å tatt glukosebelastning i svangerskap etter en slik operasjon? Jordmor sa noke om det, men ho var ikkje sikker. Og eg finner ingenting om det når eg googler heller.. (ho sa at det var fordi en kunne bli veldig dårlig av det siden det er så søtt, og heller måle blodsukker over tid istede) Så håper noken her inne kanskje veit, eller hørt noke av det samme.. Gjer meg ingenting å ta den, men hadde vert fint å sluppe unna den lange ventinga på legekontoret..hehe
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Det er jo bare å takke nei. Jeg hadde ikke klart å ta den etter operasjon. For mye væske og søtningen ville fått meg til å kaste opp. Anonymkode: a9361...367
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Er bare å si nei til det. Anonymkode: 7dfc0...a75
Kaffekjerring Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Du bør ikkje ta den. Fraråda på sjukehuset her og dei kontakta jordmor i kommunehelsetenesta for å fortelle det. Ta heller langtidsblodsukker på blodprøve eller ordne deg med blodsukkerapparat heime😊 Har to svangerskap etter sleeve, et før. Tok belastning før, brukte apparat heime på dei to etter!
Kaffekjerring Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Akkurat nå, Kaffekjerring skrev: Du bør ikkje ta den. Fraråda på sjukehuset her og dei kontakta jordmor i kommunehelsetenesta for å fortelle det. Ta heller langtidsblodsukker på blodprøve eller ordne deg med blodsukkerapparat heime😊 Har to svangerskap etter sleeve, et før. Tok belastning før, brukte apparat heime på dei to etter! Det er forøvrig fraråda spesielt på grunn av fare for voldsol dumping.
Tina_ Skrevet 3. august 2018 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2018 Ja, det var dette ho sa, at slankeopererte ikkje burde ta den, men ho var ikkje heilt sikker.. Ho skulle finne meir utav det til neste kontroll, og informere meg meir då. Men, eg er for nyskjerrig Legen som eg hadde når eg var på ultralyd, sa at han trudde ikkje at eg trengte å ta blodsukker over tid heller, siden det er svært sjelden noken som har slankeoperert seg får svangerskapsdiabetes. Og siden eg ikkje har hatt det med mine to første heller når eg eg var overvektig, så trudde han igrunn ikkje at det var nødvendig siden sjangsen då var endå mindre. Men var godt å sjå fleire har hørt om det.. Eg har prøvd å google meg fram til det, enten så er eg innmari dårlig til å google, eller så står det lite eller ingenting om det på nettet.. Noke eg syns er dumt, for eg er så nyskjerrig, og liker å vite koffor ditt og koffor datt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå