Gå til innhold

Tror dere disse skoene kan brukes frem til vinteren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Goretex er bedre. Disse tåler ikke å bli våte..

Som mer pyntesko er de jo fine, men tror neppe de tåler barnehagebruk

Anonymkode: 78425...77b

Skrevet

Min far kjøper skinnsko til ungene, og jeg opplever at de har meget begrenset bruksområde. Det er nesten bare på museum og kjøpesenter de kan brukes, og begge deler er sjeldent. Har prøvd å si at goretexskoene duger og vi ikke trenger, men så ser han enda et par som bare MÅ kjøpes.

Anonymkode: 9cc29...853

Skrevet

Som innesko er de sikkert ok, men de ser ikke ut til å tåle hverdagsbruk ute.

Anonymkode: 92b0e...4bd

Skrevet

Han vil bli iskald på føttene 

Anonymkode: 41107...ad7

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.jollyroom.no/barnesko/sneakers/superfit-ulli-sneaker-fudge-24             

Hva med disse da? Er egentlig mest til "til-og-fra"-bruk jeg har tenkt. Og til mer pyntelige dager. Om de ikke tåler vann wr jo greit siden vi da uansett bruker støvler. Om de blir fort slitt er det bare en del av sjarmen med skinnsko etter min mening.

Anonymkode: a936d...4d8

Du gjør jo som du vil. Vi har som sagt en del slike sko til ungene, fordi min far har skodilla. Men det er ikke en eneste anledning der de skoene vi bruker til vanlig ikke duger. Skoene blir ikke slitt eller ødelagte, tvert imot ser de ubrukte ut når de vokser ut av dem. Rett og slett fordi skoene ikke har noe særlig bruksområde.

Dessuten; til og fra er aldri til og fra med unger. På veien kommer man over en lekeplass, eller en sølepytt å plaske i. Du gjør lurt i å spørre deg selv om det er til ungen du kjøper skoene eller om du av og til bruker ungen som mors pyntedukke.

Anonymkode: 9cc29...853

Skrevet

Altså... Hva med å tenke på barnet ? Barnas føtter istedenfor å pynte opp barnet? Rare greier. 

Anonymkode: e9476...6b5

Skrevet

Jeg pleier alltid ha to sett sko til hver sesong. Så jeg har hatt ett goretex par, oftest Viking, og ett par skinn, Bisgård eller Angulus. Min erfaring er at det ikke er noen forskjell når det kommer til vanntetthet, men begge må jo impregneres. Heller ingen forskjell mht å holde beina varme. Synes kanskje de Bisgård du viser har litt tynn såle. Og når det er litt vinter i lufta, og tendens til glatt, så synes jeg rågummisålene til Bisgård/Angulus har vært litt glatte, ( enda det vel skulle være bra på glatt føre.)

Anonymkode: e18c1...a7e

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

https://www.jollyroom.no/barnesko/sneakers/superfit-ulli-sneaker-fudge-24             

Hva med disse da? Er egentlig mest til "til-og-fra"-bruk jeg har tenkt. Og til mer pyntelige dager. Om de ikke tåler vann wr jo greit siden vi da uansett bruker støvler. Om de blir fort slitt er det bare en del av sjarmen med skinnsko etter min mening.

Anonymkode: a936d...4d8

De er jo i goretex! Ser fine ut også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...