Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Jeg er en jente på 14 år som er ganske bekymret for at jeg er gravid. Vi hadde sex sist den 14 (meg og kjæresten min som er eldre enn meg) og jeg skulle hatt mensen for tre dager siden. Pleier å ha regelmessig mens eller så kommer den et par dager før. Vi hadde ubeskyttet samleie og beskyttet og han kom aldri inni meg. Kan jeg være gravid? Anonymkode: b2463...f85
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Hei, du burde gå til helsesøster og prate med henn og få tatt en test. Mensen kan «henge seg opp» pga bekymring, men du kan også være gravid. Ønsker deg lykke til, og hvis du ønsker å være seksuelt aktiv fremover, bruk for all del beskyttelse. Lovlig sett... du vet nok. Anonymkode: 50541...210
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Ja, du kan være gravid. Du kan også ha fått kjønnssykdom, og han du er sammen med har utført et lovbrudd hvis han er over 16 år. Bestill time til legeundersøkelse sammen med mor eller en annen voksen du stoler på. Anonymkode: 0cc71...deb
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Ta en prat med helsesøster hvis du føler du kan stole på henne? kanskje det er en helsestasjon for ungdom i nærheten av deg du kan dra til? Anonymkode: d61ac...248
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Ja, du kan være gravid. Du bør få tatt en test så fort som mulig og ordnet deg prevensjon om du ikke er det. Helsestasjon for ungdom er et fint sted å starte, du kan ikke bli mamma mens du går på ungdomsskolen, du må bli voksen selv først Anonymkode: 83b3e...b6e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Bruk prevensjon, jente. Tro meg, du vil angre resten av livet på at du ble ung mor. Lev livet ditt! Ungdomstiden kommer aldri tilbake. Skaff p-piller eller kondomer IDAG!!! Anonymkode: 74a9d...2da
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #7 Skrevet 4. august 2018 Har du testet nå? 😊 Anonymkode: 45d7a...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå