Gå til innhold

Mye folk på Fløyen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å ta med barna på fem og åtte år på Fløyen. Ta banen opp, leke på lekeplassen og i Trollskogen (lenger oppe med zipline og klatrehus med rutsjebane). Er det veldig mye folk der nå? Tenker å gå en hverdag.

Var der en dag midt i juli i fjor. Da var det veldig mye folk.

Anonymkode: 2f4ff...b9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville jeg rett og slett droppet. Gikk forbi nedre stasjon i går, og køen sto langt ned i gaten.

ville eventuelt ha gått opp, ofte mindre kø på avgangene nedover.

Anonymkode: 33e5d...c6d

Skrevet

Takk for svar. Tror jeg dropper det, blir ikke det samme med massevis av folk hvor enn man snur seg. 

Anonymkode: 2f4ff...b9a

Skrevet

Om sommeren er det som regel stinn brakke. Men jeg synes det er veldig koselig å gå opp til Skansen, og la ungene leke på lekeplassen der. Nå har de jo fått en kjempelang rutsjebane også. Så kan man evt gå litt videre etterpå..?

Skrevet

Hvor lang tid tar det ca å gå opp til Fløyen?

Anonymkode: 765b3...ea9

Skrevet

Jeg har tenkt å gå opp med ungene i dag, regner med det tar en times tid (8 år). Det er stinn brakke på banen og platået, men klatreparken er neppe ubehagelig full. Turistene er happy med utsikten. 

Anonymkode: 8f7c7...212

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har tenkt å gå opp med ungene i dag, regner med det tar en times tid (8 år). Det er stinn brakke på banen og platået, men klatreparken er neppe ubehagelig full. Turistene er happy med utsikten. 

Anonymkode: 8f7c7...212

Jeg vurderte det samme men ser de har meldt regn så vurderer å droppe det

Anonymkode: 765b3...ea9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...