Gå til innhold

Det er visst gratis på toget nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok et Lillehammer-tog, (var det vel). Det er nå klappseter, ved utgangsdørene. Og den kvinnelige konduktøren spurte meg ikke om billett.
Og jeg visste ikke om hu var i 'flagg-modus' eller 'billett-modus'. Men hu spurte noen andre om billett.

Så det er mulig, at man ikke trenger billett, for å sitte, på klappsetene, (ved utgangsdørene).

Anonymkode: 09566...6ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller mer realistisk at hun trodde du var en passasjer hun allerede hadde sjekket billetten til.

Anonymkode: deb44...478

Skrevet

Alle trenger billett, uansett om de står, sitter eller på hvilke seter, så hun trodde nok hun allerede hadde spurt deg.

Det hender det er gratis for barn, at det f.eks er gratis for barn som reiser sammen med en voksen på en lørdag e.l. men voksne må alltid ha gyldig billett.

Anonymkode: a3d07...c0f

Skrevet

Samme er det med t-banen i Oslo. Det er som regel gratis, men en sjelden gang koster det noe.  Og med så dyre billetter skjønner jeg gratis greiene. Over 1000 for en billett liksom!

Anonymkode: 1adc4...d83

Skrevet

Du satt deg sikkert i feil vogn. 

Skrevet

Men herregud, du er ikke morsom! Skal du prøve å etterligne han som ikke kan skrives her, så gjør det i en blogg eller noe. Få deg et liv! 

Anonymkode: 61abd...2c1

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Men herregud, du er ikke morsom! Skal du prøve å etterligne han som ikke kan skrives her, så gjør det i en blogg eller noe. Få deg et liv! 

Oja, er det som er greia? Hun gjør narr av en mann med kjente psykiske vansker? Utrolig dårlig stil 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oja, er det som er greia? Hun gjør narr av en mann med kjente psykiske vansker? Utrolig dårlig stil 

Hi er vel neppe helt i vater siden dette ikke er det første innlegget hun etterligner han

Anonymkode: a6541...58f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tok et Lillehammer-tog, (var det vel). Det er nå klappseter, ved utgangsdørene. Og den kvinnelige konduktøren spurte meg ikke om billett.
Og jeg visste ikke om hu var i 'flagg-modus' eller 'billett-modus'. Men hu spurte noen andre om billett.

Så det er mulig, at man ikke trenger billett, for å sitte, på klappsetene, (ved utgangsdørene).

Anonymkode: 09566...6ec

Er du pante-dama? Eller har begge ei greie med komma og smårare innlegg?🤔

Anonymkode: faf46...fdb

Skrevet
46 minutes ago, Anonym bruker said:

Hi er vel neppe helt i vater siden dette ikke er det første innlegget hun etterligner han

Anonymkode: a6541...58f

Sikkert en diagnose. Aspergers, noe sånt (PF).

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er en som blogger hun etterligner. Og har tydeligvis funnet ut at det er morsomt å etterligne hans skrivestil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...