Gå til innhold

Noen her som har oppdaget seint at de var gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker typ 3 mnd på veg og oppover? Har dere hatt mens (eller blødninger, siden det ikke kan vere mens mens man er gravid, men blødninger som man tolker som mens??) fikk litt panikk i dag da jeg bøyde meg fremover og det kjentest ut som jeg fikk en kynner... Har ikke mulighet for å kjøpe test på et par dager.

Anonymkode: 5dae0...9db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var 17 uker på vei da jeg oppdaget det. Ingen tegn før det. Med sjeldne blødninger hadde jeg få referansepunkter.

Anonymkode: aa052...f84

Skrevet

Fant ut av graviditeten i uke 23. Hadde ingen blødninger, men jeg var vant med å ha mensen bare 2 ganger i året. Bestilte time hos legen da jeg kjente kriblinger i magen, og der var den en liten jente :) Hadde bare lagt på meg en kilo (var attpåtil bittelitt undervektig), og hadde ingen andre symptomer, annet enn litt halsbrann innimellom. 

Anonymkode: 5831d...b52

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var 17 uker på vei da jeg oppdaget det. Ingen tegn før det. Med sjeldne blødninger hadde jeg få referansepunkter.

Hvordan oppdaget du det da? Jeg har jo i utgangspunktet noenlunde regelmessig mens, men siden jeg har hormonspiral blir blødningene mindre og mindre... 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan oppdaget du det da? Jeg har jo i utgangspunktet noenlunde regelmessig mens, men siden jeg har hormonspiral blir blødningene mindre og mindre... 

Kun en tilfeldig tanke egentlig. Tok en test siden jeg var på vei til å flytte fra min daværende samboer. Hvis du er usikker bør du ta en graviditetstest om et par dager. Har du sjeldne blødninger vil jeg anbefale å bruke billige graviditetstester fra Ebay en gang i blant. Spiraler kan definitivt feile slik som all annen prevansjon (med unntak av sølibat).

Skrevet

Fant ut når jeg var 23-25 uker på vei. Kjente spark og magen beveget seg. Trodde først det var fantomspark. 

Hadde satt i p-stav et år tidligere og hadde derfor ikke menstruasjon. Sett tilbake hadde jeg en periode hvor jeg var sliten og litt småkvalm. Og stiv i ryggen. Men det er ikke unormalt for meg vinterstid. 

Uansett, jeg tok en test, og den var positiv. Ul uka etter viste gutt, 23-25 uker. 

Anonymkode: 4ccb3...1e7

Skrevet

Jeg har ei bekjent som er utrolig sprek, driver med slik triathlanton. Hun følte seg i så dårlig form i et løp. Undersøkelse hos legen viste at hun var nærmere 7 mnd på vei.. 

Jeg er selv 7 mnd på vei nå, og kan ikke forstå at hun ikke merket noe. Synlig var det ei (også helt merkelig...Ingen tvil her!)

Anonymkode: 2aab4...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...