Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Forventer dere gave etter at baby er født også? Anonymkode: 151cf...acd
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 Selvsagt! Tenk så stusselig om de kommer på besøk for å hilse på babyen uten å ha med gave! Da hadde det blitt pinlig stillhet! Anonymkode: a10d3...5b5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #8 Skrevet 1. august 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt! Tenk så stusselig om de kommer på besøk for å hilse på babyen uten å ha med gave! Da hadde det blitt pinlig stillhet! Anonymkode: a10d3...5b5 Ehhhh nei? Har da virkelig hatt besøk av folk som har hilst på den nyfødte som ikke har hatt med gave. Fikk jo på babyshowern. Hvorfor skal vi få gave to ganger ? Anonymkode: e42b0...704
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #9 Skrevet 1. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ehhhh nei? Har da virkelig hatt besøk av folk som har hilst på den nyfødte som ikke har hatt med gave. Fikk jo på babyshowern. Hvorfor skal vi få gave to ganger ? Anonymkode: e42b0...704 Fordi babyshower er jo for de fattige som tigger om å få gaver to ganger. Anonymkode: a10d3...5b5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #10 Skrevet 1. august 2018 Fikk babyshower og likte det ikke. Jeg vil mye heller ha besøk etter den lille er kommet og jeg kan tilbringe tid med venner og familie én og én. Jeg er takknemlig for at noen ville holde det for meg, det er jo fordi de bryr seg om meg, personlig synes jeg altså slikt er fjas. Og jeg forventer ikke mer gaver etter babyshower. Anonymkode: a0cdb...47c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #11 Skrevet 1. august 2018 Nei. Men vet jeg likevel får gave av familien ved fødsel selv om jeg fikk på babyshower å. Anonymkode: f2c4b...0ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå