Gå til innhold

Norway cup. Hvor vanlig er det å delta blant fotballunger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må alle lag kvalifisere seg først eller hvordan fungerer dette? Lurer på hva jeg har i vente når eldste blir gammel nok til å velge idrett 🙈 Kan ingenting om sånne turneringer og cuper.

Anonymkode: 3b04a...688

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei da, de melder seg på og alle lag får minste tre eller fire innledende kamper og så går de videre til a eller b-sluttspill, der de blir spilt ut.

Anonymkode: 2ac86...be9

Skrevet

Selv om Norway cup er stor, er det kun et mindretall av alle Norges fotballag som deltar her. Men det finnes jo utallige andre turneringer. Mine fotballbarn var på to andre overnattingscuper før ferien. 

Anonymkode: 269cf...57f

Skrevet

Det er ganske stort, men det er en skikkelig breddeturnering. Ingen andre krav enn å stille nok barn i riktig alder :) 

Anonymkode: 9e833...800

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Må alle lag kvalifisere seg først eller hvordan fungerer dette? Lurer på hva jeg har i vente når eldste blir gammel nok til å velge idrett 🙈 Kan ingenting om sånne turneringer og cuper.

Anonymkode: 3b04a...688

Vi er fra et lite sted på Vestlandet, og der er det veldig få lag som drar på Norway cup. Det er langt og dyrt. Hvordan det er andre steder vet jeg ikke.

Men det er ganske vanlig å dra på mindre cuper her vi er fra. Som oftest varer de en helg.

De minste her er på miniturneringer som varer en dag, ca to ganger på våren og to ganger på høsten. Når de er 8 og oppover er det en kamp i uka sånn ca. 

Anonymkode: dd203...769

Skrevet

Eldste min på 13 er med på Norway cup i år. Vi bor i nærheten så praktisk veldig enkelt. Men dette er første året de er med. Men de har vært i Sverige på cup flere ganger samt Tyskland og Nederland. Og selvfølgelig flere steder i Norge. 

Anonymkode: cc904...177

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...