Gå til innhold

Endelig en kveld alene! Serier/filmtips takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker Greys Anatomy, Dexter, The good witch etc. Er det noen som har en serie/film de synes jeg bør se? 

Anonymkode: 3cd9b...c49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Glow eller Alias Grace? Hvis du har Netflix, da. Eller spansk kostymedramaserie, Gran Hotel, med intriger og begjær over en lav sko. 

Skrevet

Jeg synes dr. foster var bra, engelsk drama serie om ei dame som finner ut at mannen er utro.. veninna mi likte den ikke: ) The affair likte jeg også. Dramaserie om det samme. Men her ser man en episode dra mannens side.. neste fra kvinnen osv

Anonymkode: 2d326...051

Skrevet

Akkurat nå ser jeg Grayzone på NRK. God underholdning. Har du sett Big, little lies på HBO? Homeland?

Anonymkode: 8b4d0...cab

Skrevet

Litt sent, men the good doctor er bra. Station 19 og for the people er serier fra samme skaper som greys. 

Madam secretary er og bra 

Anonymkode: 9f473...32a

Skrevet

Jeg er Anne, en serie bygd på de gamle Anne fra Bjørkely-bøkene. Det er en slags barneserie for voksne, og sesong 2 har akkurat kommet. Jeg har sett begge sesongene, og syns serien bygger seg bra opp. Man blir etterhvert bedre kjent med karakterene og fortiden deres (som ofte er vanskelig) og man forstår bedre hvorfor de har blitt slik de er. Så hvis du liker dramaserier uten mye action, så er denne virkelig å anbefale! 

Anonymkode: 93866...04a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...