Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Jeg ble operert for liten bukplastikk på aleris med et lite snitt helt nede på bikini linja. Nå er det 7 uker siden, alt er grodd fint. Men når jeg skulle på toalettet i dag, såg jeg et åpent hull 😱 det er ferskt blod. Men er ikke veldig stort hull, men nok til jeg blir uvel 😆 noen som har erfaring med slikt? Prøve med strips sier min samboer🤔 har på Elsa plaster no 🤦♀️ Anonymkode: 35a53...48e
Yellow Brick Road Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Ring legevakta og spør, sier jeg. Uten at jeg har greie på det, og det kan ikke du vite om de andre som kommer til å svare her har heller, uansett om de hevder det selv.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 Ville ringt aleris, i kveld om mulig, ellers i morgen tidlig. Kirurgen vet hva som skal gjøres. Det kan hende det har blitt en åpning fordi du har en blødning inni der, og da vil blodet ut. Anonymkode: ad885...427
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 Hvis det ser rødt og betent ut, så bør du til lege. Du må nesten finne ut om det bare er noe som har gnagd et lite hull som kan heles ved bruk av plaster, eller om det er noe som trenger behandling. Hvis du ikke finner ut det på egen hånd, så er lege beste tips. Anonymkode: 120b2...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå