Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Er litt over 40 år og har ved noen tilfeller hatt sex med en på 25. Anonymkode: 225e2...5d7
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 At du skal gå i et annet forum med ronkingen din. Seriøst. Anonymkode: 1177a...e8a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Ser ikke helt problemet. Som 18 åring hadde jeg sex med 14/15 åringer, ser nå at det var kanskje ikke helt innafor. Som 18 åring hadde jeg også sex med en på 38. Kanskje ikke helt innafor normalen det heller. Lurer egentlig på hva du vil fram til? Mye rart man kan tenke, men hvorfor skal noen andre bry seg med å tenke på hvem du har sex med? Hvis dere begge er fornøyd, og det ikke går utover en uskyldig 3.part, så går det vel helt fint? Min mann er 12 år eldre enn meg, og vi har hatt jevnlig sex fra jeg var 21 og han 33. Anonymkode: 8272a...d7a
mjøshild Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 Herregud ! Vi lever i 2018. Knull i vei og kos deg med hvem du vil du.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 Hvem bryr seg? Å gå på yngre gutter blir for meg ekkelt som faen, men eldre er helt innafor! Jeg er 22 år og den eldste jeg har hatt sex med var 46. Jeg går ikke akkurat rundt oh hyler ut om sexlivet og partnerne mine til gud og hver mann for sex er privat og personlig. Gjør det du selv vil...nei vent - gjør HVEM du selv vil. Anonymkode: 869f7...36d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #8 Skrevet 1. august 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Er litt over 40 år og har ved noen tilfeller hatt sex med en på 25. Anonymkode: 225e2...5d7 Fint for deg. Si fra når du er lei av ham, jeg tar gjerne over. Anonymkode: 8596a...471
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #9 Skrevet 1. august 2018 Vet at det er ingen som har noe med hvem jeg har sex med, men måtte bare lufte det her. Anonymkode: 225e2...5d7
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #10 Skrevet 1. august 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvem bryr seg? Å gå på yngre gutter blir for meg ekkelt som faen, men eldre er helt innafor! Jeg er 22 år og den eldste jeg har hatt sex med var 46. Jeg går ikke akkurat rundt oh hyler ut om sexlivet og partnerne mine til gud og hver mann for sex er privat og personlig. Gjør det du selv vil...nei vent - gjør HVEM du selv vil. Anonymkode: 869f7...36d Hvorfor er det være visst damen er eldst? Anonymkode: 225e2...5d7
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #11 Skrevet 1. august 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvem bryr seg? Å gå på yngre gutter blir for meg ekkelt som faen, men eldre er helt innafor! Jeg er 22 år og den eldste jeg har hatt sex med var 46. Jeg går ikke akkurat rundt oh hyler ut om sexlivet og partnerne mine til gud og hver mann for sex er privat og personlig. Gjør det du selv vil...nei vent - gjør HVEM du selv vil. Anonymkode: 869f7...36d Hvorfor er det ekkelt med yngre gutter/menn? Min mann er 7 år yngre enn meg, jeg har problemer med å skjønne hva som er ekkelt med det? Da syns jeg faktisk at det er mer ekkelt å ha seg med noen som er så mye eldre..Spesielt om mannen er den eldste, og det er flere grunner til mitt synspunkt på det. Anonymkode: e5f53...067
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #12 Skrevet 1. august 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det ekkelt med yngre gutter/menn? Min mann er 7 år yngre enn meg, jeg har problemer med å skjønne hva som er ekkelt med det? Da syns jeg faktisk at det er mer ekkelt å ha seg med noen som er så mye eldre..Spesielt om mannen er den eldste, og det er flere grunner til mitt synspunkt på det. Anonymkode: e5f53...067 Hun er 22 år. Mangler erfaring og modenhet til å evne og se at ting ikke er svart/hvitt. Anonymkode: d6320...364
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #13 Skrevet 4. august 2018 På 1.8.2018 den 15.14, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det ekkelt med yngre gutter/menn? Min mann er 7 år yngre enn meg, jeg har problemer med å skjønne hva som er ekkelt med det? Da syns jeg faktisk at det er mer ekkelt å ha seg med noen som er så mye eldre..Spesielt om mannen er den eldste, og det er flere grunner til mitt synspunkt på det. Anonymkode: e5f53...067 På 1.8.2018 den 22.59, Anonym bruker skrev: Hun er 22 år. Mangler erfaring og modenhet til å evne og se at ting ikke er svart/hvitt. Anonymkode: d6320...364 Skrev jeg at en dame generelt er ekkel som har sex med yngre menn? Nei. Jeg sa at FOR MEG blir det ekkelt å gå på yngre fordi det ikke er noe for meg og hvertfall hvis man skal tenke en del år yngre gutter slik som i TS sitt tilfelle for da hadde guttene i såfall vært mindreårige! = ulovlig, straffbart, ekkelt osv. Du som spurte meg hva som var ekkelt med det, der har du svaret mitt. Jeg har mine seksuelle preferanser og yngre gutter går ikke under det. At du syns det er ekkelt med eldre menn er helt ok. Men du under må da mangle folkeskikk? Du kjenner ikke meg engang og sier at JEG mangler erfaring og er umoden? Ironisk mtp at det er du som sitter der og slenger piss på nett om mennesker du ikke kjenner - ANONYMT. Bare av den lille kommentaren din der så skjønner jeg allerede at jeg garantert er mer moden og har fått en bedre oppdragelse enn deg. Jeg bare støttet TS opp i det at det er hver sin smak. Ingen har noe med hennes sexliv å gjøre eller hvem hun har seg med uansett. TS: Er bare å kose seg det! Så lenge det føles bra for deg og han 👍 Anonymkode: 869f7...36d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #14 Skrevet 4. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Skrev jeg at en dame generelt er ekkel som har sex med yngre menn? Nei. Jeg sa at FOR MEG blir det ekkelt å gå på yngre fordi det ikke er noe for meg og hvertfall hvis man skal tenke en del år yngre gutter slik som i TS sitt tilfelle for da hadde guttene i såfall vært mindreårige! = ulovlig, straffbart, ekkelt osv. Du som spurte meg hva som var ekkelt med det, der har du svaret mitt. Jeg har mine seksuelle preferanser og yngre gutter går ikke under det. At du syns det er ekkelt med eldre menn er helt ok. Men du under må da mangle folkeskikk? Du kjenner ikke meg engang og sier at JEG mangler erfaring og er umoden? Ironisk mtp at det er du som sitter der og slenger piss på nett om mennesker du ikke kjenner - ANONYMT. Bare av den lille kommentaren din der så skjønner jeg allerede at jeg garantert er mer moden og har fått en bedre oppdragelse enn deg. Jeg bare støttet TS opp i det at det er hver sin smak. Ingen har noe med hennes sexliv å gjøre eller hvem hun har seg med uansett. TS: Er bare å kose seg det! Så lenge det føles bra for deg og han 👍 Anonymkode: 869f7...36d Oi, bare oi. I andre avsnitt bekrefter du bare min påstand. Velkommen til anonymforum, her er ofte flertallet anonyme... Anonymkode: d6320...364
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #15 Skrevet 4. august 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Skrev jeg at en dame generelt er ekkel som har sex med yngre menn? Nei. Jeg sa at FOR MEG blir det ekkelt å gå på yngre fordi det ikke er noe for meg og hvertfall hvis man skal tenke en del år yngre gutter slik som i TS sitt tilfelle for da hadde guttene i såfall vært mindreårige! = ulovlig, straffbart, ekkelt osv. Du som spurte meg hva som var ekkelt med det, der har du svaret mitt. Jeg har mine seksuelle preferanser og yngre gutter går ikke under det. At du syns det er ekkelt med eldre menn er helt ok. Men du under må da mangle folkeskikk? Du kjenner ikke meg engang og sier at JEG mangler erfaring og er umoden? Ironisk mtp at det er du som sitter der og slenger piss på nett om mennesker du ikke kjenner - ANONYMT. Bare av den lille kommentaren din der så skjønner jeg allerede at jeg garantert er mer moden og har fått en bedre oppdragelse enn deg. Jeg bare støttet TS opp i det at det er hver sin smak. Ingen har noe med hennes sexliv å gjøre eller hvem hun har seg med uansett. TS: Er bare å kose seg det! Så lenge det føles bra for deg og han 👍 Anonymkode: 869f7...36d "Ekkelt som faen". Vitner dette om folkeskikk, modenhet og god oppdragelse? Og det andre avsnittet ditt virker bare umodent. Og morsomt at du klager på anonyme svar! Beklager, men du uttrykte deg dårlig i begge innleggene og fremstår så ung og umoden som du ønsker å ikke være. Du støttet absolutt ikke HI, men tråkket ned på henne, Anonymkode: e5f53...067
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #16 Skrevet 4. august 2018 Så lenge begge parter er over 16, så kjør på!! 😃 Anonymkode: a163f...5eb
Anonym bruker Skrevet 4. august 2018 #17 Skrevet 4. august 2018 ser ikke problemet så lenge de er lovlig jeg, den yngste jeg har ligget med var 17 jeg er 32 Anonymkode: 40446...280
PiercedChris Skrevet 5. august 2018 #18 Skrevet 5. august 2018 Hei! Jeg kom hit da jeg søkte på kosesyk, som ikke har noe med sex å gjøre. men temaet fikk meg til å måtte svare. Jeg nærmer meg 25, vært med etter hva jeg føler for mange damer. to av disse har vært 27 og 33 mens jeg var 23. Alt sammen handler om kjemien med personen det gjelder, uansett om det er en venn du snakker om eller en kjæreste. Begge disse kvinnene var etter hva jeg så på som gode venner, og vi snakker fortsatt den dag i dag. Selv ser jeg ingen problemer med ditt liv dersom det er snakk om pedofili, men da det ikke er det ser jeg ingen grunn til at andre skal komme med sin negativitet. Du er deg selv, du har dine egne preferanser... For å være helt ærlig skal jeg selv på date med to transjenter i den nærmere tid for å lære å kjenne bedre, disse er par år yngre enn meg. (men fortsatt over myndyghetsalderen) Helt ærlig, så har jeg ingen negativ formening til din tråd, jeg er egentlig glad for at noen faktisk tørr å stille spørsmål slik som dette... Noen av de øvrige ser kanskje på dette som kvalmt, men vi er i 2018... ikke alt er like lett for alle å ta opp selv om sex er ett godt kjent tema for de fleste i dag... Jeg må igrunn ærlig selv si meg flau over temaet iblant, men jeg er ganke åpen om det om personen er åpen tilbake. Håper dette hjalp litt på dagen, håper du finner ut selv hva du ønsker :) Om noen vil prate åpent om hva som helst er det bare å sende meg en PM, tema sex trenger ikke være tingen ^.^
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #19 Skrevet 5. august 2018 På 1.8.2018 den 15.14, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det ekkelt med yngre gutter/menn? Min mann er 7 år yngre enn meg, jeg har problemer med å skjønne hva som er ekkelt med det? Da syns jeg faktisk at det er mer ekkelt å ha seg med noen som er så mye eldre..Spesielt om mannen er den eldste, og det er flere grunner til mitt synspunkt på det. Anonymkode: e5f53...067 Fnis. Er mannen din ekkel da, som har seg med en syv år eldre dame? Anonymkode: 4db39...b7c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #20 Skrevet 5. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fnis. Er mannen din ekkel da, som har seg med en syv år eldre dame? Anonymkode: 4db39...b7c Hvordan tolket du det til det? 7 år er ikke mye(nå snakker jeg selvsagt der begge er lovlig og den slags), men når en mann på nesten 50 har sex med en jente på rett over 20 er det "ekkelt". Anonymkode: e5f53...067
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #21 Skrevet 5. august 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan tolket du det til det? 7 år er ikke mye(nå snakker jeg selvsagt der begge er lovlig og den slags), men når en mann på nesten 50 har sex med en jente på rett over 20 er det "ekkelt". Anonymkode: e5f53...067 Hvorfor er det ekkelt? Finnes mange kjekke menn på 50 altså... Og så lenge de begge er over den seksuelle lavalder, så gjør de da som de vil! Anonymkode: a163f...5eb
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #22 Skrevet 5. august 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det ekkelt? Finnes mange kjekke menn på 50 altså... Og så lenge de begge er over den seksuelle lavalder, så gjør de da som de vil! Anonymkode: a163f...5eb Selvsagt finnes det kjekke menn på 50 år, hvor virker det som at jeg sier noe annet? Og selvsagt er det bare til å kjøre på for dem som vil, men jeg tenker mitt om den aldersforskjellen. Anonymkode: e5f53...067
Anonym bruker Skrevet 5. august 2018 #23 Skrevet 5. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan tolket du det til det? 7 år er ikke mye(nå snakker jeg selvsagt der begge er lovlig og den slags), men når en mann på nesten 50 har sex med en jente på rett over 20 er det "ekkelt". Anonymkode: e5f53...067 Men altså ikke når HI har sex med en som kunne vært sønnen, kun fordi hun er kvinne e? Anonymkode: 4db39...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå