Gå til innhold

Ferie med privat basseng


mlini

Anbefalte innlegg

Hei!

I høst skal vi ta oss en lengre ferietur til Gran Canaria med vår 6 måneder gamle baby. Det skal være en rolig avslappingsferie for både foreldre og baby. Vi tenker derfor å leie et privat hus utenfor turistområdene. Har funnet et veldig babyvennlig sted som vi vurdere å bestille, men jeg er litt usikker på dette med privat basseng. På hoteller renses jo bassengene hver natt, men jeg tviler på dette er tilfelle med private. Jeg er derfor bekymret for om det er for mange bakterier i slike basseng til at babyen kan bade? (Vi går på babysvømming med han, og han elsker å bade med oss i basseng!) Er det noen som har bodd i privat feriehus med basseng før? Hva er erfaringene? Må man drive med rens selv, og er det i så fall mye arbeid? Eller har basseng i Spania vanligvis så gode filtreringsanlegg at dette ikke er noe å tenke på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Vi har leid mange private feriehus med basseng i Spania, og jeg tror private basseng er tryggere enn store fellesbasseng. Alle steder vi har vært, har det vært egne 'poolboys' som har kommet 1-2 ganger i uka og renset bassenget. De tar bort rusk med håv, bytter filter og har noe pulver opp i, da skal det ikke bades på en time etterpå. 

God ferie:)

Anonymkode: a2c7f...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...