Gå til innhold

Svir på leggene...


Anbefalte innlegg

Skrevet

På huden, foran, på begge ben. Har ikke klødd meg og er ikke solbrent. Ingen merker, det svir bare. Alt som skal til er at jeg tar på meg en bukse/shorts.. Vært sånn i en uke? Hva er årsaken?:o

Anonymkode: 43eea...1a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Anonymkode: 43eea...1a6

Skrevet

allergi for vaskemiddel/skyllemiddel?

Anonymkode: fe1d4...a96

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

allergi for vaskemiddel/skyllemiddel?

Anonymkode: fe1d4...a96

kan det utarte seg sånn? Er på armene og. Testa i går, tok en kløpinne og strøk forsiktig over bena. Så forsiktig at jeg ikke fikk striper etter den engang. Det kom STORE, hvite striper :o testa på mannen, han fikk også hvite striper, men svakere. Og forskjellen  var at det sved noe forferdelig på meg. Ikke på ham. Det sved som om jeg skulle ha klort meg. Særlig på armene.

Anonymkode: 43eea...1a6

Skrevet

Har du tørr hud ? Jeg ville byttet vaskemiddel og skyllemiddel i første omgang, til nøytral. 😊

Anonymkode: d8669...79a

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du tørr hud ? Jeg ville byttet vaskemiddel og skyllemiddel i første omgang, til nøytral. 😊

Anonymkode: d8669...79a

Har akkurat byttet vaskemiddel uten bedring. Kanskje litt tørr? Men det kommer ikke hvitt sånn(som i tørr hud),det kommer akkurat som hvis du er solbrent og trykker på huden... 

Anonymkode: 43eea...1a6

Skrevet

må sies at jeg går i korte klær og ikke har klær (vaskemiddel) på armer og ben om dagen... Og det er ikke sånn på magen eller ryggen, der kroppen min er nær vaskemiddel hver dag.

Anonymkode: 43eea...1a6

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

må sies at jeg går i korte klær og ikke har klær (vaskemiddel) på armer og ben om dagen... Og det er ikke sånn på magen eller ryggen, der kroppen min er nær vaskemiddel hver dag.

Anonymkode: 43eea...1a6

Fjerner du hår på leggene, kan det være noe av det du har brukt? Har du prøvd å smøre noe på det for å se om det hjelper?

Jeg får av og til en infernalsk kløe på leggene som jeg ikke aner hva kommer av, og det synes heller ikke. Da smører jeg med dexem og det går over

Anonymkode: fe1d4...a96

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fjerner du hår på leggene, kan det være noe av det du har brukt? Har du prøvd å smøre noe på det for å se om det hjelper?

Jeg får av og til en infernalsk kløe på leggene som jeg ikke aner hva kommer av, og det synes heller ikke. Da smører jeg med dexem og det går over

Anonymkode: fe1d4...a96

Ja, det gjør jeg. 1 gang i uken eller så, men merker ingen forskjell sånn sett, det er nesten verre hvis det er mange dager siden jeg har gjort det. Dessuten fjerner jeg ikke hårene på armene, og det er det samme på armene :)

Det klør ikke.. ikke utslett.. Det svir bare :(

Anonymkode: 43eea...1a6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fjerner du hår på leggene, kan det være noe av det du har brukt? Har du prøvd å smøre noe på det for å se om det hjelper?

Jeg får av og til en infernalsk kløe på leggene som jeg ikke aner hva kommer av, og det synes heller ikke. Da smører jeg med dexem og det går over

Anonymkode: fe1d4...a96

Ja, det gjør jeg. 1 gang i uken eller så, men merker ingen forskjell sånn sett, det er nesten verre hvis det er mange dager siden jeg har gjort det. Dessuten fjerner jeg ikke hårene på armene, og det er det samme på armene :)

Det klør ikke.. ikke utslett.. Det svir bare :(

Anonymkode: 43eea...1a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...