Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 På huden, foran, på begge ben. Har ikke klødd meg og er ikke solbrent. Ingen merker, det svir bare. Alt som skal til er at jeg tar på meg en bukse/shorts.. Vært sånn i en uke? Hva er årsaken?:o Anonymkode: 43eea...1a6
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 allergi for vaskemiddel/skyllemiddel? Anonymkode: fe1d4...a96
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: allergi for vaskemiddel/skyllemiddel? Anonymkode: fe1d4...a96 kan det utarte seg sånn? Er på armene og. Testa i går, tok en kløpinne og strøk forsiktig over bena. Så forsiktig at jeg ikke fikk striper etter den engang. Det kom STORE, hvite striper testa på mannen, han fikk også hvite striper, men svakere. Og forskjellen var at det sved noe forferdelig på meg. Ikke på ham. Det sved som om jeg skulle ha klort meg. Særlig på armene. Anonymkode: 43eea...1a6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 Har du tørr hud ? Jeg ville byttet vaskemiddel og skyllemiddel i første omgang, til nøytral. 😊 Anonymkode: d8669...79a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du tørr hud ? Jeg ville byttet vaskemiddel og skyllemiddel i første omgang, til nøytral. 😊 Anonymkode: d8669...79a Har akkurat byttet vaskemiddel uten bedring. Kanskje litt tørr? Men det kommer ikke hvitt sånn(som i tørr hud),det kommer akkurat som hvis du er solbrent og trykker på huden... Anonymkode: 43eea...1a6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #7 Skrevet 1. august 2018 må sies at jeg går i korte klær og ikke har klær (vaskemiddel) på armer og ben om dagen... Og det er ikke sånn på magen eller ryggen, der kroppen min er nær vaskemiddel hver dag. Anonymkode: 43eea...1a6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #8 Skrevet 1. august 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: må sies at jeg går i korte klær og ikke har klær (vaskemiddel) på armer og ben om dagen... Og det er ikke sånn på magen eller ryggen, der kroppen min er nær vaskemiddel hver dag. Anonymkode: 43eea...1a6 Fjerner du hår på leggene, kan det være noe av det du har brukt? Har du prøvd å smøre noe på det for å se om det hjelper? Jeg får av og til en infernalsk kløe på leggene som jeg ikke aner hva kommer av, og det synes heller ikke. Da smører jeg med dexem og det går over Anonymkode: fe1d4...a96
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #9 Skrevet 1. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fjerner du hår på leggene, kan det være noe av det du har brukt? Har du prøvd å smøre noe på det for å se om det hjelper? Jeg får av og til en infernalsk kløe på leggene som jeg ikke aner hva kommer av, og det synes heller ikke. Da smører jeg med dexem og det går over Anonymkode: fe1d4...a96 Ja, det gjør jeg. 1 gang i uken eller så, men merker ingen forskjell sånn sett, det er nesten verre hvis det er mange dager siden jeg har gjort det. Dessuten fjerner jeg ikke hårene på armene, og det er det samme på armene Det klør ikke.. ikke utslett.. Det svir bare Anonymkode: 43eea...1a6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #10 Skrevet 1. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fjerner du hår på leggene, kan det være noe av det du har brukt? Har du prøvd å smøre noe på det for å se om det hjelper? Jeg får av og til en infernalsk kløe på leggene som jeg ikke aner hva kommer av, og det synes heller ikke. Da smører jeg med dexem og det går over Anonymkode: fe1d4...a96 Ja, det gjør jeg. 1 gang i uken eller så, men merker ingen forskjell sånn sett, det er nesten verre hvis det er mange dager siden jeg har gjort det. Dessuten fjerner jeg ikke hårene på armene, og det er det samme på armene Det klør ikke.. ikke utslett.. Det svir bare Anonymkode: 43eea...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå