Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Og ikkje bare veldig sliten? Anonymkode: 178ca...3dc
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Man tar noen dagers pause og gjør nødvendige endringer i livet sitt for ikke å bli så sliten. Hjelper ikke det kan man oppsøke en psykolog. Anonymkode: f544e...534
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 1 hour ago, Anonym bruker said: Og ikkje bare veldig sliten? Anonymkode: 178ca...3dc Er du deprimert føler du deg syk. Anonymkode: 78dac...bbc
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Man tar noen dagers pause og gjør nødvendige endringer i livet sitt for ikke å bli så sliten. Hjelper ikke det kan man oppsøke en psykolog. Anonymkode: f544e...534 Ja, du har nok rett i det!! Berre litt vanskeleg å få til. Finnes det noen man kan snakke med, ikke psykolog, men andre profesjonelle, for å få råd og rettledning? Har mange rundt meg, men liker ikke å plage dem med mine problemet, og de er ikke objektive, de ser nok meg fra sitt eget perspektiv og vil gi meg råd deretter. Anonymkode: 178ca...3dc
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, du har nok rett i det!! Berre litt vanskeleg å få til. Finnes det noen man kan snakke med, ikke psykolog, men andre profesjonelle, for å få råd og rettledning? Har mange rundt meg, men liker ikke å plage dem med mine problemet, og de er ikke objektive, de ser nok meg fra sitt eget perspektiv og vil gi meg råd deretter. Anonymkode: 178ca...3dc Noen kommuner kan ha et lavterskeltilbud. Men om du mistenker at du strever psykisk kan noen timer med psykolog også være greit å snakke med. Anonymkode: f544e...534
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 https://helsenorge.no/sykdom/psykiske-lidelser/depresjon/depresjon-voksne Anonymkode: eeec5...465
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, du har nok rett i det!! Berre litt vanskeleg å få til. Finnes det noen man kan snakke med, ikke psykolog, men andre profesjonelle, for å få råd og rettledning? Har mange rundt meg, men liker ikke å plage dem med mine problemet, og de er ikke objektive, de ser nok meg fra sitt eget perspektiv og vil gi meg råd deretter. Anonymkode: 178ca...3dc Du kan snakke med fastlegen din, han/hun kan sette opp en time for å snakke sammen. Anonymkode: 1fe31...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå