Gå til innhold

Noen som har hatt barn med utfordrende ungdomstid og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommet utav den med psyken i god behold?

Anonymkode: 729d9...f49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjenstår å se haha 😛 Har en utfordrende tenåring som tester grenser hele tiden. Vi må være kjipe og strenge på de fleste ting. Det er veldig tøft! Heldigvis har jeg god hjelp i samboer 

Anonymkode: 490fa...ce7

Skrevet

Mener du oss som foreldre eller ungdommen? 

Anonymkode: e2fdb...8ae

Skrevet

Begge🤣🤣

Skrevet

Jeg kom greit ut av det selv, noenlunde. Det rakna først når barnet mitt havna i samme problemer, bare at nå er det 100 ganger verre pga sosiale medier. Hun har større forutsetninger for å komme ut av det med livet i behold da hun har et apparat rundt seg av voksne som stiller opp. 

Anonymkode: b4eef...746

Skrevet

Jeg var den vanskelige ungdommen. Selvskadet meg, slet psykisk, ville legges inn, tok overdose av antidepressiva, var innlagt i perioder. Festa mye etter fylte 18. Da jeg var 19 ble jeg gravid. Da hadde jeg sluttet med selvskadingen et år tidligere. 

Idag er jeg lykkelig gift, hatt flere utfordringer i livet i ettertid, men ingenting knekker meg lenger. 

Har fire nydelige unger. Er godkjent fosterhjem og rundt meg er alt trygt og stabilt. 

Anonymkode: 1e00c...610

Skrevet

Wow, tenk at livet kan endres slik. Hva var avgjørende for at det gikk så godt som det gjorde?

Skrevet

Var det meg du spurte? 

Jeg vet faktisk ikke. Jeg ble mamma... jeg bestemte meg for at jeg aldri skulle tilbake i den gjørma jeg var i som ung. 

Jeg traff en fantastisk mann da mine eldste barn var 6 og 4. 

Livet er ikke lett i ungdomstida for noen, men det danner ikke grunnlaget for testen av livet likevel.. 

Anonymkode: 1e00c...610

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...