Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Siden eldste ble født for 7.5 år siden har jeg virkelig ikke hatt lyst 🙄 Har fått rift grad 3 v begge fødslene så det har ikke hjulpet føler jeg. Men lysten er rett og slett borte. Anonymkode: 3d1bc...d21
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 du kan få av meg, jeg har dessverre altfor stor lyst, og fingrer for mye ;,( Anonymkode: 86897...b1c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: du kan få av meg, jeg har dessverre altfor stor lyst, og fingrer for mye ;,( Anonymkode: 86897...b1c Sier hvem? Anonymkode: 7324a...cce
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Siden eldste ble født for 7.5 år siden har jeg virkelig ikke hatt lyst 🙄 Har fått rift grad 3 v begge fødslene så det har ikke hjulpet føler jeg. Men lysten er rett og slett borte. Anonymkode: 3d1bc...d21 Da må du selv gjøre det du kan for å finne tilbake til den. I hvert fall hvis du har en partner.. Lyst dukker ikke bare opp, man må jobbe for den. 🧞♀️🧞♀️ Anonymkode: 86ced...0cb
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da må du selv gjøre det du kan for å finne tilbake til den. I hvert fall hvis du har en partner.. Lyst dukker ikke bare opp, man må jobbe for den. 🧞♀️🧞♀️ Anonymkode: 86ced...0cb Næh. Sannhet med modifikasjoner. Jeg jobber ikke veldig for å ha lyst på sjokolade, tvert i mot, men jaggu meg vil jeg spise det 24/7. Anonymkode: db1ba...289
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 Det første (og enkleste) du kan gjøre er å få tatt hormonprøver hos legen. Hvis det ikke er noe galt med de kan man begynne å se på andre faktorer, men ville absolutt startet der. Ellers er det jo viktig hvordan forholdet, og ikke minst sexen har vært før, mellom deg og din partner. Var det dårlig sex frister det selvfølgelig ikke å ta opp tråden igjen når man har to barn som også krever sitt Er partneren din flink til å gi oppmerksomhet og intimitet utenom sex? Er du? Eller har dere blitt mer samarbeidspartnere enn noe annet? Bestill time hos lege og start samtidig med litt tanker rundt HVORFOR du har mistet lysten. Anonymkode: d7717...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå