Gå til innhold

Ser dere ned på vapere/dampere og?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig lyst til å slutte å røyke og tenkte derfor jeg skulle prøve meg på el røyk, men sliter så med å bli komfortabel med det!!!

Føler folk stirrer og glor...

Anonymkode: f7986...7ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du gjøre det blant folk da?

Ser ikke ned på dem som gjør det, men ser kanskje på dem av den grunn at jeg syns det ser litt rart ut.

Anonymkode: 9ecde...c34

Skrevet

Definitivt.  Og hvorfor vil du erstatte én gift med en annen? Nei, det er ikke forskning som sier det er farlig,  men les deg opp om lunger og hvor sårbare de er. Ikke ta sjansen.  Slutt med hele greia.

Anonymkode: 2aaed...71b

Skrevet

Nei, men jeg bruker det selv. Må innrømme at det ser passe dumt ut, da 😂

Men her jeg bor har det blitt så vanlig at ingen stirrer lenger. Og til deg som spør om hvorfor man vil bytte ut én gift med en annen; fordi den ene er vesentlig mindre skadelig enn den andre. Både for en selv og for de rundt en. Hadde ingen planer om å slutte og røyke, men byttet over til e-sigarett for kroppens og andres del, fornøyd med det valget, så får jeg se om jeg klarer å stoppe med den etterhvert.

(Etter jeg fant en som funket for meg har jeg ikke rørt en eneste vanlig røyk, ikke lyst på. Er nå 1 år siden jeg byttet over til e-sig)

Anonymkode: 48b08...15c

Skrevet

Det er ufattelig harry 😝

Anonymkode: d3c59...39d

Skrevet

Knusharry.

Anonymkode: 67025...b0e

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men her jeg bor har det blitt så vanlig at ingen stirrer lenger. Og til deg som spør om hvorfor man vil bytte ut én gift med en annen; fordi den ene er vesentlig mindre skadelig enn den andre. Både for en selv og for de rundt en. Hadde ingen planer om å slutte og røyke, men byttet over til e-sigarett for kroppens og andres del, fornøyd med det valget, så får jeg se om jeg klarer å stoppe med den etterhvert.

(Etter jeg fant en som funket for meg har jeg ikke rørt en eneste vanlig røyk, ikke lyst på. Er nå 1 år siden jeg byttet over til e-sig)

Men hvis du ikke hadde noen plan eller ønske om å slutte å røyke stiller du allerede i kategorien for ganske harry i mine øyne. Faktisk enda verre enn det hi spurte om. 

Anonymkode: 2aaed...71b

Skrevet

Jeg ser ikke ned på de, men jeg synes det er en underlig greie. Ihvertfall de som ikke damper nikotinholdig en gang. Vi har noen på jobben som går ut en gang i timen for å puste damp med eplesmak eller lakrissmak eller hva det nå er. Da kunne de vel strengt tatt sitti inne, jobba og tatt et par pastiller.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jøss hvor er dette? Kan nesten aldri huske å ha sett noen gjøre det. Så noen nå når jeg var i Hellas på ferie

Anonymkode: 3ad13...bef

Skrevet

Jeg ser ikke ned på de nei, men jeg synes det ser ufattelig dumt ut

Anonymkode: aad47...1de

Skrevet

Jeg er veldig glad for at mannen min sluttet å røyke og begynte å dampe. 

Det er mye mindre skadelig enn røyk, lukter ikke vondt, og helsen hans er så mye bedre. 

Nå har jeg ikke for vane å se ned på folk enten de røyker eller er tjukke eller hva det er, men du kommer til å merke en stor helseforskjell ved å begynne å dampe, og det må jo være viktigere enn at noen synes du har en rar vane. 

Skrevet
2 timer siden, Himmel og hav skrev:

Jeg ser ikke ned på de, men jeg synes det er en underlig greie. Ihvertfall de som ikke damper nikotinholdig en gang. Vi har noen på jobben som går ut en gang i timen for å puste damp med eplesmak eller lakrissmak eller hva det nå er. Da kunne de vel strengt tatt sitti inne, jobba og tatt et par pastiller.

👋

Anonymkode: 9c746...733

Skrevet

HarSer ikke ned på, ser vel mer på med forundring. For ja, det ser jo litt fjollete ut. Men hvis det funker, så spiller ikke det noen rolle. Alt er bedre enn røyk.

Anonymkode: b3c28...05e

Skrevet

Jaå

Anonymkode: e9c80...b49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...