Gå til innhold

Dør katten min nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er alltid ute om natten, i dag tidlig kom han inn sånn som han pleier, men han haltet på den ene foten. (Hørte katteslagsmål i natt 😔😔)

Han spiste og drakk også som han pleier, gikk å la seg på stolen og spiste enda litt mer etter det. Etter 1 time ville han ute, jeg vurderte at det var ok å slippe han ut siden han spiste og virket normal. Men nå angrer jeg sånn 😢😢 jeg ser han ikke igjen, har ropt og ropt....

Dyrlegen mente at det var positivt at han ville ut... Men jeg tror han har lagt seg for å dø...? Dyrlegen mente dette ville gå over av seg selv..

Innspill? Noen trøstende ord å få? 

Anonymkode: 89d9a...9bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager da, det var en smule overdramatisk, var det ikke? Katter sloss hele tiden, det trenger ikke resultere i død det altså. 

Anonymkode: c9d0c...0b7

Skrevet

Ro ned tankekjøret ditt😉 Han hadde ikke spist, oppført seg normalt, og gått ut igjen om han var døden nær😊

Anonymkode: 8c02c...04b

Skrevet

Herregud... Selvsagt dør den ikke. Noen katter er stadig i slagsmål. Kommer gjerne hjem med en flenge i øret, på nesa eller en halt fot osv. Det er sånn det er med rivalisering i dyreverdenen. Det sier seg selv at halting ikke er en livstruende skade. Dør du for eksempel av å bli sparket i beinet slik at du ikke orker å gå skikkelig på den?

Anonymkode: 5df72...7a8

Skrevet

Nei, tror det går bra hvis det kun er snakk om en skade på beinet og katten oppførte seg normalt ellers.

Men det er ikke noen god ide å la katter være ute om natten. De er nattaktive, og det er om natten de roter seg borti ting, vandrer avgårde, havner i slåsskamper, skader seg, osv. La den være ute om dagen og hold den inne om natta.

Skrevet

Hi her.

Tuuuusen takk for trøst 💙💙💙 håper han snart kommer hjem da, vært borte i nesten 6 timer og det høljer ned ute 😔😔😔

Han må egentlig være ute om natta ellers går han på veggene inne og holder oss våkne 😔😔🙁🙁 han har et hus med saueskinn han kan gå inn i 💙

Skrevet

Katten hadde ikke spist hvis den var døden nær. Slapp av! 

Anonymkode: 980fe...3d2

Skrevet

Nei, den dør ikke. Katter er ofte i slagsmål. Våre katter er daglig i slåssmål fordi mange katter kommer inn på vår tomt, mer plagsomt pga alle lydene, men ikke farlig. De får likevel helt panikk om de tror de må være inne en natt, mjauer og uler til vi slipper de ut igjen. Den ene har vi nesten ikke sett i sommer, kommer innom fem minutter her og der hver dag for å spise, men så stikker den ut igjen. Tror den har funnet seg et lite sted i hagen som vi ikke vet hvor er, for han er i nærheten. Katter som er ute styrer veldig selv.

Anonymkode: 3e219...616

Skrevet

Haha😂😂 jeg har 4 katter. 2 hanner og 2 hunner. De 2 hannkattene havner ofte i slagsmål med andre han katter som ikke er kastrert som kommer og skal ta mine katter (mine er kastrerte). Halter og blør men de dør ikke. Må til dyrlegen og få medisin av og til om de går seg infeksjon i. Han ligger sikkert bare og slapper av en plass i reinet. Han kommer nokk fram når han er sulten😅

Anonymkode: 4675a...32f

Skrevet

Tusen tusen takk for søte ord alle dere 😍😍 jeg er så glad i katten min så blir litt redd 😌😌😟😟

Han kom hjem i kveld 😍😍😍😍😍😍

Skrevet

herregud så dramatisk

Anonymkode: e3137...dda

Skrevet

Hvis man ikke har noen problemer så får man lage dem selv

"Katten min haltet litt og så ville den ut. Den gikk nok for å DØ😥😭"

Anonymkode: c00c0...a34

Skrevet

Nei. han dør ikkje men ville barre følt med om det er opent sår. 

Anonymkode: 4246f...21b

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. han dør ikkje men ville barre følt med om det er opent sår. 

Anonymkode: 4246f...21b

Følt med? Som i medfølelse? Så du har større medfølelse med katten hvis den har åpne sår, enn om den bare halter litt? 

Anonymkode: 980fe...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...