Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Jeg har datingprofil på en nettside. Fyren som tar kontakt er interessert, selv om vi ikke bor helt på samme sted. Han reiser i jobben og kommer ofte innom der jeg bor. Han ber om at vi bytter bilder. Han forteller meg fornavnet og yrket sitt, men er veldig generell mht hjemsted - sier kun region. Jeg bor i naboregionen. Men siden han har sagt yrket, skjønner jeg hvor stedet er der han jobber. Vi avtaler å holde kontakten for å møtes pø om pø når han er i min region. Jeg spør om han er gift/samboende, han sier at han ble singel i 2014. I mellomtida får jeg et oppdrag som gjør at jeg kommer innom hans region. Jeg skal være der hele helga, og foreslår at vi møtes for å finne ut om vi har kjemi. Jeg ber om et mobilnummer og spør om det er ok at jeg tar kontakt på det. Han sender meg nummeret, og forteller hvilke klokkeslett han er hjemme. Det er dårlig dekning mens jeg er underveis, høye fjell på veien mot der han bor, så jeg kommer ikke fram ved å ringe, men sms-er kommer fram. Vi avtaler å møtes søndagen før jeg må dra hjemover igjen, da vil han gå en tur på et navngitt sted (langt unna der jobben hans ligger, det framstår litt rart.). Jeg spør ham på lørdag om han er redd for å blir observert, om det er noen som ikke bør vite om at vi møtes? Han benekter det. Jeg gleder meg, og fjonger meg opp fordi vi skal møtes samme kveld. Kl 1700 er jeg ferdig med oppdrag og ringer ham, Han svarer ikke. Flere ganger samme ettermiddag svarer han ikke. Jeg gir opp, og drar hjem; skriver til ham om at hvis han får kalde føtter, må han heller si fra. Men jeg får ikke svar.... Når det er gått 5 timer svarer han at mor hans er på sjukehus og at det hele var SÅ dramatisk. Da var det ok at han glemte lommeboka si? I tillegg omgår han fortsatt spørsmålet om stedsnavn. Men jeg har funnet hans FB-profil og dermed fulle navn, jeg har funnet ut at han opererer med et mobilnummer som ikke er registrert noe sted i Brønnøysundregisteret. Der står også at han kjøpte hus i 2013 sammen med en dame med samme etternavn... Hva skal jeg tro? At mora VAR sjuk? Anonymkode: dec78...f2f
KellyTaylor Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Lurendreier som vil ha det litt gøy i ekteskapet.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 Hadde ikke trodd på det. La han gå. Ferdig med han. Anonymkode: 0a5af...207
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 Han har nok flere han der. Men du virker litt drøy som sjekker ut alt det så tidlig? Du går jo langt forbi "Facebook-stalking".. Anonymkode: e96f6...544
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har nok flere han der. Men du virker litt drøy som sjekker ut alt det så tidlig? Du går jo langt forbi "Facebook-stalking".. Anonymkode: e96f6...544 Det synes jeg ikke. Jeg ville også visst om han snakket sant eller ei. Da er det greit å kunne sjekke facebook Anonymkode: 0a5af...207
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Du må da følge magefølelsen på at han her er det bare tull med. Han her er bare å kutte ut først som sist! Anonymkode: 1775c...fd0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 Det er noe han vil skjule. Om det er dame, dårlig selvbilde eller utseende er uvisst. Men bare å glemme han Anonymkode: 3718e...714
mamma_bergen Skrevet 30. juli 2018 #8 Skrevet 30. juli 2018 Hadde droppet han og ikke brukt en kalori mer på han. Historien hans høres søkt ut, og om han virkelig var interessert og fri, hadde han brukt alle muligheter på å få til å treffe deg.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #10 Skrevet 30. juli 2018 Han har antakeligvis både kone og barn, og vil ha litt gøy på siden. Noe skjuler han ihvertfall. Glem hele mannen! Anonymkode: 50c1f...e96
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #11 Skrevet 30. juli 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Han har nok flere han der. Men du virker litt drøy som sjekker ut alt det så tidlig? Du går jo langt forbi "Facebook-stalking".. Anonymkode: e96f6...544 Små forhold her. Vi har felles venner. Profilbildet er omtrent det samme som bildet han sendte meg på mail. Anonymkode: dec78...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå