Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Selv har jeg fått gjort en full bukplastikk, og jeg vil gjerne ta en brystreduksjon og. I tillegg har jeg enorme grevinneheng, og etter utallige slankekurer og dietter, må jeg bare innse at de ikke forsvinner. Flere her som har «jukset?» Anonymkode: 967fc...1ae
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Jeg skal ta silikon til jul. Kjenner noen flere som har det. Men de fleste vet man nok ikke om. Vet at det er utbredt med neseoperasjon, det er overraskende mange sammenlignet med hvor få som snakker om det. Anonymkode: 69949...95a
Optatium Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 Har også tatt en bukplastikk, men er usikker på om jeg syns det er rett å kategorisere det sol plastisk operasjon. Har også blitt operert plastisk kirurgisk i hendene etter forbrenninger som liten. Ingen av disse operasjonene har dreid seg om utseendet.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 Jeg tror det er mye vanligere enn man tror, har selv lyst på neseplastikk og brystreduksjon. Så tenker jeg at hva er vitsen med å fikse nesa nå når jeg har levd med den jeg har greit nok hittil. Tror brystene mine bidrar til nakke- og ryggplager, men så ser jeg damer med mye større bryster enn mine og lurer på om jeg overdriver betydningen av bryststørrelsen. Hadde jeg ikke vært så pysete så hadde jeg operert meg for lengst.... Anonymkode: 95e9f...0e5
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #5 Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror det er mye vanligere enn man tror, har selv lyst på neseplastikk og brystreduksjon. Så tenker jeg at hva er vitsen med å fikse nesa nå når jeg har levd med den jeg har greit nok hittil. Tror brystene mine bidrar til nakke- og ryggplager, men så ser jeg damer med mye større bryster enn mine og lurer på om jeg overdriver betydningen av bryststørrelsen. Hadde jeg ikke vært så pysete så hadde jeg operert meg for lengst.... Anonymkode: 95e9f...0e5 Hvilken bh-størrelse bruker du da? Selv er jeg 75H, og jeg sliter med rygg og nakke. Er rimelig sikker på at jeg bestiller en reduksjon til vinteren. HI Anonymkode: 967fc...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå