Gå til innhold

All inclusive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt all inclusive på ferie. Vi er to voksne og fire barn. På oss voksne står deg at det koster 3000 og noe, men på alle fire barna står 0 kr (de er mellom 4 og 8 år). Blir det riktig? Og vil vi få endelige flytider på mail når det nærmer seg (12 dager til avreise)?

Anonymkode: 2c603...098

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså at det står i bestillingen (fra ving). HI

Skrevet

Barn spiser ofte gratis i følge med voksen. Flytiden bør stå i reisedokumentet dit. Det du får tilsendt som vedlegg på Mail.

Anonymkode: d1ff7...629

Skrevet

Flytid skal være nøyaktig slik at dere kan se den før dere bestiller. Barn under 12 år spiser gratis med voksen hos ving. Inntil to barn per voksen.

Anonymkode: 9747c...a9e

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barn spiser ofte gratis i følge med voksen. Flytiden bør stå i reisedokumentet dit. Det du får tilsendt som vedlegg på Mail.

Har fått det tilsendt når vi bestilte. Men har og fått beskjed om at det er flytider kan forandre seg noe, men har ikke fått beskjed om noen andre tider 🙈 HI

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har fått det tilsendt når vi bestilte. Men har og fått beskjed om at det er flytider kan forandre seg noe, men har ikke fått beskjed om noen andre tider 🙈 HI

Det skriver de alltid i tilfelle. Du får beskjed om det endres 

Anonymkode: 06de3...6ea

Skrevet

Er det lov at en leder og en ansatt har sex? Noen som kan gi konsekvenser for oss hvis det blir oppdaget? Har det noe å si om det er i arbeidstid eller ikke eller at min leder er ikke en mann?

Anonymkode: 62369...609

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det lov at en leder og en ansatt har sex? Noen som kan gi konsekvenser for oss hvis det blir oppdaget? Har det noe å si om det er i arbeidstid eller ikke eller at min leder er ikke en mann?

Anonymkode: 62369...609

All inclusive på arbeidsplassen også ser jeg. Er det gratis eller må det betales ekstra for?😂

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

All inclusive på arbeidsplassen også ser jeg. Er det gratis eller må det betales ekstra for?😂

Det er nok gratis siden medarbeideren tydeligvis er under tolv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...