Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Vilja?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke helt om det er noe poeng å stille et slikt spørsmål, alle kommer jo til å ha sine personlige og ulike meninger om dette. Jeg personlig synes det er litt harry. Men det spiller vel ingen rolle dersom du liker det?

Anonymkode: a34a2...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om tre dyr som heter det, to hunder og et marsvin, så for meg er det et dyrenavn 

Anonymkode: a0f48...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det ikke. Men jeg liker generelt ikke navn med norrøn stil. 

Vilja er liksom den jenta i kjønnsnøytrale klær (mye brun, oransje og grønn), som går på Steinerskole, og har foreldre som blir hissig hvis noen våger å kjøpe rosa kjole til henne. Forøvrig liker foreldrene å gå på middelalder-festivaler og å spise økologisk. Sånn ser jeg for meg Vilja. Lite feminint og lite pent.

Anonymkode: d8d74...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker det ikke. Men jeg liker generelt ikke navn med norrøn stil. 

Vilja er liksom den jenta i kjønnsnøytrale klær (mye brun, oransje og grønn), som går på Steinerskole, og har foreldre som blir hissig hvis noen våger å kjøpe rosa kjole til henne. Forøvrig liker foreldrene å gå på middelalder-festivaler og å spise økologisk. Sånn ser jeg for meg Vilja. Lite feminint og lite pent.

Anonymkode: d8d74...7a3

Mens jeg tenker at Vilja er et sånt navn som Liv har vært tildigere, et navn man setter på hjertebarn eller andre som blir født med store utfordringer og som har så sterk livsvilje at de velger livet på tross av operasjoner osv ;)

 

Anonymkode: a0f48...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker det ikke. Men jeg liker generelt ikke navn med norrøn stil. 

Vilja er liksom den jenta i kjønnsnøytrale klær (mye brun, oransje og grønn), som går på Steinerskole, og har foreldre som blir hissig hvis noen våger å kjøpe rosa kjole til henne. Forøvrig liker foreldrene å gå på middelalder-festivaler og å spise økologisk. Sånn ser jeg for meg Vilja. Lite feminint og lite pent.

Anonymkode: d8d74...7a3

Hehe dette er hvertfall meg i det hele tatt. Får jeg jente så kommer hun til å ha mange rosa kjoler :) Jeg liker lilla og rosa på jenter jeg :) Å ikke spiser vi økologisk heller.

Anonymkode: c8b76...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner en skjønn liten Vilja, så jeg har jo positive assosiasjoner til navnet. 

Et helt greit navn som jeg ikke hadde valgt selv. 

Anonymkode: cee0a...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe dette er hvertfall meg i det hele tatt. Får jeg jente så kommer hun til å ha mange rosa kjoler :) Jeg liker lilla og rosa på jenter jeg :) Å ikke spiser vi økologisk heller.

Anonymkode: c8b76...6dd

Velg et bedre navn da😅

Anonymkode: d8d74...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei Vilja. Ei lita jente med pågangsmot og "gøts", som kommer til å nå langt. Ei lita "Pippi" som virkelig lever opp til navnet sitt. På henne er i hvertfall navnet perfekt.

Anonymkode: 841d7...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)

Elsker navnet. Dere som ikke liker navnet, hva slags navn liker dere?

Ikke ment som kritikk, bare nysgjerrig😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Velg et bedre navn da😅

Anonymkode: d8d74...7a3

Jeg er ikke gravid engang jeg :P Men hadde jeg fått en jente så var Vilja ett navn jeg hadde vurdert,å var bare nygjerrig på hva andre syns om navnet.

Anonymkode: c8b76...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Darwinia:-) skrev:

Elsker navnet. Dere som ikke liker navnet, hva slags navn liker dere?

Ikke ment som kritikk, bare nysgjerrig😊

Sigrid, Elisabeth, Beate, Liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører navnet, tenker jeg "Jeg fikk ikke vilja mi". 🤣😂

Anonymkode: e71eb...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hørte det første gang brukte jeg litt tid på å venne meg til det. Men nå synes jeg det er et fint og kult navn!

Gå for det hvis dere liker det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Love85 skrev:

har ikke noe mot det, men ikke en favoritt. liker bedre viljar

Viljar er guttenavn,da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...