Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Skrevet 28. juli 2018 Jeg bor på Østlandet og her er det knusktørt. Ja det har regnet litt i kveld, men er fremdeles ekstremt tørt. Vi bor rett ved skogen, skogbrannfaren er enorm og det tordner. Vi har 3 barn, så i tilfelle lynet slår ned ikke langt fra oss og vi må evakuere, kanskje vi (mannen og jeg) bør bytte på å sitte oppe i natt. Hva tanker dere? Anonymkode: 1ba05...a51
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #2 Skrevet 28. juli 2018 Eh, nei. Har hele forumet fått angst...? Anonymkode: f5d3d...2fb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 Nei, det tenker jeg ikke at dere trenger. Men hvis du våkner av at det tordner skikkelig kan du jo sjekke innimellom? Man greier vel ikke se røyk uansett i mørket? Anonymkode: 6dc4f...8e6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 Jeg hadde lagt meg. Vi bor i Sverige og hadde lyn og torden forrige lørdag. Var ikke i mine tanker at jeg ikke skulle sove Anonymkode: 064f1...2aa
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #5 Skrevet 28. juli 2018 Hvor det slår ned så nært at dere må evakuere umiddelbart, så våkner dere, for det smeller! Om dere må evakuere fordi det er fare for at brannen treffer dere, så blir dere vekket av brannvesenet. Sov godt. Anonymkode: 00ebf...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå