Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Skrevet 28. juli 2018 Her er saken..jeg skal sjekke inn i noe slags leilighetskompleks i polen..har 2 barn med meg (1 baby og en litt småunge) jeg må ta taxi for å hente nøkler til denne leiligheten før jeg enten tar taxi videre til leiligheten eller går 400 meter til leiligheten 😯 saken er: skal jeg ta barna/babyen med meg ut av taxien for å gå inn å hente nøkler som tar 2 min? Eller skal jeg gå til leiligheten med bilstol og koffert etterpå? Er klart skeptisk til å levne barna i taxien når jeg går inn å henter nøklene..og samtidig er det litt av et styr å ta bilstol og baby ut av taxi for 2 min...hva ville dere gjort? Anonymkode: f1319...c43
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 28. juli 2018 #2 Skrevet 28. juli 2018 Jeg ville aldri latt så små barn bli igjen i en taxi i et fremmed land! Samtidig er det ikke lett å håndtere bilstol, barn og koffert 400 meter. Kan du ikke spørre om du kan ringe når du står utenfor, så kan de komme ned med nøkler?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 Hadde aldri forlatt barna i taxi'en. Anonymkode: cb4f7...ab0
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 Så lite løsningsorientert kan du ikke være når du skal reise med to små barn! Du går selvsagt IKKE fra ungene dine i en fremmed taxi! Så får du bestemme deg hvordan du skal fikse det. Du har fått gode råd over, ta en ansvarlig avgjørelse! Anonymkode: 59749...b91
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #5 Skrevet 28. juli 2018 De kan vel komme ut med nøkkelen til deg? Eller? Anonymkode: 281e2...acb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2018 #6 Skrevet 28. juli 2018 Bæresele/paraplytrille og ta ungene med deg. Anonymkode: 7e68d...a82
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #7 Skrevet 29. juli 2018 går helt fint og la barna være i taxi, gjort det både i syden og thailand, ingen stress Anonymkode: aed66...d3a
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #8 Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: går helt fint og la barna være i taxi, gjort det både i syden og thailand, ingen stress Anonymkode: aed66...d3a Selvsagt ingen stress helt til bilen ikke står der når du kommer tilbake. Å etterlate små barn slik er omsorgssvikt og kvalifiserer til øyeblikkelig omsorgsovertakelse av barnevernet. Anonymkode: 59749...b91
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #9 Skrevet 29. juli 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt ingen stress helt til bilen ikke står der når du kommer tilbake. Å etterlate små barn slik er omsorgssvikt og kvalifiserer til øyeblikkelig omsorgsovertakelse av barnevernet. Anonymkode: 59749...b91 Du tuller nå?? Anonymkode: deec7...e9b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #10 Skrevet 29. juli 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: går helt fint og la barna være i taxi, gjort det både i syden og thailand, ingen stress Anonymkode: aed66...d3a Jada, BW. Vi vet at du driter 100/0 i sikkerhet og barnets beste. Det kommer tydelig frem i alle tråder. Men, normale foreldre gjør ikke sånt! Anonymkode: 281e2...acb
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #11 Skrevet 29. juli 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du tuller nå?? Anonymkode: deec7...e9b Absolutt ikke! Å etterlate små barn i taxier i Thailand og 'syden' er å utsette dem for betydelig fare og man er dermed ikke i stand til å være omsorgsperson for dem. Anonymkode: 59749...b91
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #12 Skrevet 29. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Absolutt ikke! Å etterlate små barn i taxier i Thailand og 'syden' er å utsette dem for betydelig fare og man er dermed ikke i stand til å være omsorgsperson for dem. Anonymkode: 59749...b91 Dette er Polen. Naturligvis ikke den mest gjennomtenkte tingen å gjøre, men seriøst, «ikke i stand til å være omsorgsperson av og straks omsorgsoverdragelse» av den grunn? Du virker veldig hysterisk. Hva mener du skal skje de 2 min.? Taxisjåføren kidnapper barna ? Hvorfor skulle vedkommende det, i Polen ? Bilen tar fyr ? Eller hva tenker du skulle skje ? Anonymkode: deec7...e9b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #13 Skrevet 29. juli 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er Polen. Naturligvis ikke den mest gjennomtenkte tingen å gjøre, men seriøst, «ikke i stand til å være omsorgsperson av og straks omsorgsoverdragelse» av den grunn? Du virker veldig hysterisk. Hva mener du skal skje de 2 min.? Taxisjåføren kidnapper barna ? Hvorfor skulle vedkommende det, i Polen ? Bilen tar fyr ? Eller hva tenker du skulle skje ? Anonymkode: deec7...e9b Hun jeg svarte hadde gjort dette i Thailand og 'syden'. Og ja, jeg tenker f.eks at barna kan bli kidnappet. Mener du at det er helt greit å overlate ansvaret til små barn til fullstendig fremmede? I så fall skjønner jeg din manglende forståelse. Anonymkode: 59749...b91
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #14 Skrevet 29. juli 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er Polen. Naturligvis ikke den mest gjennomtenkte tingen å gjøre, men seriøst, «ikke i stand til å være omsorgsperson av og straks omsorgsoverdragelse» av den grunn? Du virker veldig hysterisk. Hva mener du skal skje de 2 min.? Taxisjåføren kidnapper barna ? Hvorfor skulle vedkommende det, i Polen ? Bilen tar fyr ? Eller hva tenker du skulle skje ? Anonymkode: deec7...e9b Følg med på hvilket innlegg du svarer på, da! Nå var det ikke Polen vi snakket om. Hilsen en annen anonym Anonymkode: 281e2...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå