Gå til innhold

Å "velge" kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk at alt skjer på én gang, traff en fyr som jeg har vært på date med hvor han viste tydelig at han var interessert. Ble sjekka opp av en tilfeldig fyr, da jeg satt på en benk og leste (skjer meg aldri ellers). Følte skikkelig at en av mine mannlige kollegaer har flørta ganske åpenlyst den siste tida (han er dessverre gift men jeg tror de sliter litt i ekteskapet). Eks'en min sendte en melding her om dagen, første etter bruddet for noen måneder siden, for å høre hvordan jeg hadde det (kjenner jeg han rett så vet jeg hva det betyr). Og i tillegg så slo jeg av en lang prat med han som jeg har crusha på helt i hemmelighet en laaaaang stund (men som jeg har ansett som uoppnåelig) - og i samtalen så snakket vi om en felles bekjent og hennes nye flamme og hvordan det var greit å beholde kontakten med eks'er og når det ikke var greit, hvorpå han dro opp eksempelet "ja, hvis du og jeg var et par da, så bla-bla-bla (jeg husker faktisk bare begynnelsen av setningen, så gelé ble jeg i knærne i det han sa de ordene...hahaha).

Så, hvis man antar at alt dette har noe underliggende (hvilket faktisk ikke er helt sikkert, kan være bare tilfeldigheter) - hvordan velger man unna? Merker at jeg sitter og vurderer følelser og kiling i magen mot personlighetstrekk og "snillhets- og godhetspoeng".

Jeg har helt middels normalt utseende, men kan ikke unngå å lure på de som virkelig er pene og flotte og som sikkert får mange kommentarer og tilbud - hvordan velger de til slutt?

Anonymkode: 8ceb7...8d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gift, utelukket. Eks er eks for en grunn. Og så må du jo bare se ting an..

Anonymkode: 391dc...e39

Skrevet

Hvis de har litt i topplokket styrer de unna han som er gift og eksen i hvert fall 

Anonymkode: 9d3b0...79e

Skrevet

Livet er for kort til å ikke gjøre det man virkelig vil! 

Utifra det du skriver så føles det som at du egentlig vil satse på han du allerede har følelser for. Så hvorfor ikke? Ingenting er mere fantastisk enn å virkelig falle for noen, og hvis det ikke skulle gå så husk et godt ordtak: Det er bedre å angre på det du har gjort, framfor å andre for noe du ikke har gjort. Pluss at du faktisk slipper å leve i uvisshet om det kunne skjedd noe eller ikke. 

Ingen skal fortelle deg hva du skal gjøre, følg magefølelsen. Men et råd kan du alltids få. Jeg ville styrt unna en allerede opptatt mann og eksen. Bare trøbbel i mine øynenog utifra det livet har vist meg. 

Lykke til 😁

Anonymkode: a8510...f63

Skrevet

Jeg tror også at i perioder skjer "alt" kanskje har det noe å si at du får oppmerksomhet fra noen, en form for selvtillit som gjør at flere blir interesserte.

Styr unna eksen og han som er gift og følg magefølelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...