Gå til innhold

Er det virkelig så vanlig med utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor risikerer vi familie, nærhet til partner, sjelefred, god samvittighet osv? Jeg er 32 og i et fint forhold. Statistikken sier imidlertid at det er 50% sjans for å bli skilt og stor sjans for at en av oss eller begge vil være utro. Jeg syns det er så fælt! Det er alt annet enn det jeg ønsker og ser for meg.

Anonymkode: f6aa7...e2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er veldig vanlig. I år vet jeg om to stk som har vært utro. Ingen av de er «typen» til det. Men det skjer ofte ja.

Anonymkode: 59eed...a6a

Skrevet

Nei, det er det ikke. Disse utroskapsstatistikkene er useriøs statistikk. Ikke tro på alt du leser i sexfikserte media..

Anonymkode: d1402...f99

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er det ikke. Disse utroskapsstatistikkene er useriøs statistikk. Ikke tro på alt du leser i sexfikserte media..

Statistikk lyver ikke. Utroskap er ganske vanlig. 

En av de største årsakene i etablerte forhold er at ekteskapet «dør». Sett en del tilfeller av det med egne øyne. 

Anonymkode: 967df...050

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

En av de største årsakene i etablerte forhold er at ekteskapet «dør». Sett en del tilfeller av det med egne øyne. 

Jo, useriøs statistikk lyver. Du må bruke et representativt utvalg for hele befolkningen, og ha et stort nok utvalg. VG statistikk er ofte useriøs..

Skrevet

Då, hva er da midlene for å ha et godt forhold uten utroskap? 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, useriøs statistikk lyver. Du må bruke et representativt utvalg for hele befolkningen, og ha et stort nok utvalg. VG statistikk er ofte useriøs..

Der finnes mye statistikk på dette, ikke bare VG. 

Anonymkode: 59eed...a6a

Skrevet

Det er VELDIG vanlig. Jeg reiser en del og gurimalla så mye lurerier mange driver med når de er borte fra hjemmet.....!!

Anonymkode: 5fde2...228

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er VELDIG vanlig. Jeg reiser en del og gurimalla så mye lurerier mange driver med når de er borte fra hjemmet.....!!

Hvordan ser du det og hvirdan merker du det? 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Derfor skulle folk holde seg mer hjemme. Halvparten av jobbreisene er fullstendig unødvendige. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

«Statistikk lyver ikke»?! Dummeste jeg har hørt. 

Skrevet

Kjenner nesten ingen som ikke har vært utro i en eller annen grad, av voksne i langvarige forhold.. Det blir værre med årene, når småbarnsperioden er over og ekteskapet er tomt og uten lidenskap, og folk endelig får tid til annet enn bare hus og hjem. 

Anonymkode: 244f7...7e8

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner nesten ingen som ikke har vært utro i en eller annen grad, av voksne i langvarige forhold.. Det blir værre med årene, når småbarnsperioden er over og ekteskapet er tomt og uten lidenskap, og folk endelig får tid til annet enn bare hus og hjem. 

Anonymkode: 244f7...7e8

Eller man får endelig tid til å ha masse sex og kan dyrke forholdet når småbarnstiden er over. 

Anonymkode: 608fb...3e4

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller man får endelig tid til å ha masse sex og kan dyrke forholdet når småbarnstiden er over. 

Anonymkode: 608fb...3e4

Hjelper gjerne ikke å komme år etter at forholdet «døde» å plutselig skulle ha masse sex...

Anonymkode: 991e0...d68

Skrevet

Og mye av dette skjer fordi folk tror at en skal være forelsket hele tiden. Et godt langvarig forhold er gull verdt når alderdommen kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...