Gå til innhold

Hvilken værtjeneste stoler du mest på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sier yr sol hele dagen, overskyet fra i kveld og regn i natt. Storm sier store mengder nedbør fra kl 13. Været på iPhone sier torden og lyn, men ikke regn. Skulle gjerne vært på stranda hvis det ikke blir regn . 

Anonymkode: af5a4...c8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er det yr som pleier å være mest nøyaktig, så bruker bare den.

Anonymkode: 2b884...8ba

Skrevet

Yr, dessverre. Jeg vil ha regn!

Anonymkode: f5f0e...980

Skrevet

I dag håpet jeg at storm hadde rett. Da skulle det i så fall ha regna siden klokka åtte i dag morges, men det har ikke kommet en dråpe. Yr sier at det kanskje kommer ei lita skur i kveldinga. 

Skrevet

Yr stemmer best hos meg  99 av 100 ganger

Anonymkode: f93fd...baf

Skrevet

Kommer an på hvor man bor, jeg som bor på Østlandet stoler på yr da værstasjonen deres er i Oslo, de som bor lenger nord/vest burde stole på storm, for de har værstasjon i Bergen.

Blir mer nøyaktig jo nærmere de er det faktiske stedet. 

Yr har vært ganske nøyaktig her de siste månedene, mens storm har meldt regn som ikke har kommet veldig mange ganger..

Anonymkode: 05439...436

Skrevet

Yr stemmer som oftest best. Dessverre akkurat nå. Hadde storm hatt rett hadde det plaskregnet nå, og det er langt unna det her.

Anonymkode: 6be80...701

Skrevet

Dessverre Yr. Gledet meg så til regn 😔

Anonymkode: e8679...971

Skrevet

Jaaa, det var det jeg tenkte også. Ville ha regn🌧🌧🌧🌧

Anonymkode: af5a4...c8b

Skrevet

Jeg blir glad for at de fleste stoler på Yr. Da får vi regn kl 13 👏👏👏

Jeg er så varm!!!

Anonymkode: bc37d...e06

Skrevet

Yr.no.

Jeg ble faktisk overrasket en gang. Jeg var på ett " young people seminar" (her brukte de  " young people " begrepet til 30 år...) i Berlin for noen år siden. Jeg var i øvre kanten av " young people". Vi vurderte sightseeing en kveld, vi var uaikker på været og de tyske deltagerne brukte faktisk yr.no! 

Anonymkode: 098a2...b11

Skrevet

Storm er mye mer presis her. Hvis yr sier sol og storm overskyet har storm alltid rett. Samme med nedbør. Bor på Ringerike.

Anonymkode: 8ed7c...32e

Skrevet

Jeg sjekker alltid været på pent.no, det pleier å være yr som melder mest rett 🙂

Anonymkode: 99a9e...a39

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kommer an på hvor man bor, jeg som bor på Østlandet stoler på yr da værstasjonen deres er i Oslo, de som bor lenger nord/vest burde stole på storm, for de har værstasjon i Bergen.

Blir mer nøyaktig jo nærmere de er det faktiske stedet. 

Yr har vært ganske nøyaktig her de siste månedene, mens storm har meldt regn som ikke har kommet veldig mange ganger..

Anonymkode: 05439...436

Det finnes værstasjonar over heile landet og værsatellittar som gjer observasjonar og sender dei same værdata til både Storm og Meteorologisk institutt (som forøvrig har «filialar» i Bergen og Tromsø) Kvar datamaskinene og meteorologane som tolkar værdataene og lagar prognoser held til har mindre betydning. Eg synes værradarbileta på Yr er nyttige, fordi dei viser reelle regnskyer som evt er på veg.

Skrevet

jeg stoler mest på den jeg har på iphone :) den har stemt hele veien, er ikke yr eller storm

Anonymkode: ad52d...d75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...